حسن پور در جمع مسئولین روابط عمومی و فضای مجازی؛

جهاد تبیین با انتشار محتوای خوب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در جمع مسئولین روابط عمومی و فضای مجازی این سازمان که از طریق سامانه برخط ارتباط تصویری برگزار شد، بیان کرد: در فضای هفته مقاومت قرار داریم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و امیدوارم دوستان در این ایام موضوعات مختلف شهید و شهدای مقاومت را به نحو احسن انعکاس دهند.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۱۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛ دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در جمع مسئولین روابط عمومی و فضای مجازی این سازمان که از طریق سامانه برخط ارتباط تصویری برگزار شد، بیان کرد: در فضای هفته مقاومت قرار داریم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و امیدوارم دوستان در این ایام موضوعات مختلف شهید و شهدای مقاومت را به نحو احسن انعکاس دهند.

وی افزود: وظیفه ما در آستانه انتخابات، جهاد تبیین برای حضور حداکثری مردم در انتخاب پیش روست امیدوارم همه دوستان تلاش کنند و این مسیر را داشته باشیم.

دکتر حسن پور در خصوص نشست روسای هیئت اندیشه ورزی، روسای سازمان های بسیج اصناف و هادیان سیاسی سراسر کشور بیان کرد: در این نشست بحث تولید محتوای رسانه ای به دوستان تاکید شد، زیرا جهاد تبیین از طریق رسانه و فضای مجازی به مشارکت مردم در انتخابات کمک می‌کند.

وی افزود: در بسترهای رسانه‌ای می‌توان با ساخت مستند، فیلم‌های خاص، گفتگو با بازاریان و اصناف این دعوت را داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد: از همین هفته مقاومت برای مشارکت مردم در انتخابات کارها را شروع کنید همانطور که مقام معظم رهبری در دیداری در جمع مداحان داشتند به این موضوع تاکید کردند، که هر کسی با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی مخالفت کرده است.

حسن پور در پایان افزود: در سایت های خبری، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال شوید و همچنین در مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌ها برای تولید محتوا انتشار محتوای خوب فعال شوید و مردم را برای مشارکت حداکثری به انتخابات دعوت کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار