خبرهای داغ:

برگزاری نمایشگاه «سردار دلها» به مدت ۳ روز در اهواز

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: به مناسبت هفته مقاومت نمایشگاه با برگزاری نمایشگاه سردار دلها به استقبال دومین کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید خوزستان می‌رویم.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۰۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

سرهنگ حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «سردار دلها» با تسلیت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی مهندس، گفت: به مناسبت هفته مقاومت نمایشگاه با برگزاری نمایشگاه سردار دلها به استقبال دومین کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید خوزستان می‌رویم.

او افزود: این نمایشگاه از ۱۳ دی ماه تا ۱۵ دی ماه دایر خواهد بود.

سرهنگ نیسی زاده هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ‌و‌پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین (ع) یادآور شد: نمایشی نیز از سوی بسیج با عنوان «ستارگان زمینی» برگزا‌ر می شود که به رخدادها پس از پیروزی انقلاب؛ حوادثی که در غرب کشور رخ داد؛ ایثارگری ها رزمندگان در دفاع مقدس و ایثارگری ها رزمندگان در جبهه مقاومت از جمله رشادت های سردار دلها می پردازد.

در این نمایش در نهایت نیز مقاومت مردم غزه در برابر رژیم کودک کش اسراییل و آزاد سازی قدس اجرا می‌شود.

به گفته سرهنگ نیسی زاده این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فعال است و همچنین عداوات نظامی و سلاح های نیمه سنگین از جمله پهباد به نمایش گذاشته می شوند.

نمایشگاه از ۱۳ دی ماه در جاده ساحلی غربی کیانپارس در پارکینگ شماره ۲ فعال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار