برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در مصلی شهر گلستان

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)،صبح امروز مراسمی به همت ستاد نماز جمعه، حوزه حضرت ثارالله و حضرت زکیه (س) و با حضور پرشور مردم شهرستان در مصلی حضرت صاحب الزمان (عج) گلستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۶۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) صبح امروز،بااجرای گروه سرود دختران به سوی ظهور، گروه نمایشی هانیه، مولودی خوانی وبا سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بخش گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل برای سعادت و خوشبختی انسان است. 

امام جمعه بخش گلستان در ادامه بیان کرد: از مهمترین مسائل عصر حاضر در جهان موضوع خانواده است و دنیای غرب به خاطر دوری از فرهنگ متعالی و نداشتن الگوی کامل با یک بحران روبروست، اما اسلام برای زندگی سبک دارد و الگوی کامل و آن زندگی حضرت زهرا (س) و امیر المومنین علی (ع) است.

درآخرمراسم نوحی فرماندار بهارستان ضمن گرامیداشت هفته زن گفت: مقام مادربسیار ارزنده است وباید قدردان زحمات مادران وبانوان که در جامعه ماهستندباشیم چرا که بهشت زیر پای مادران است.

لازم به ذکراست: در پایان این مراسم از دخترانی که نامشان به نام فاطمه و زهرا مزین بود وازمادرشهید اسداللهی، بانوان فرزندآور، و بانوان درعرصه فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار