خبرهای داغ:
کرمی خبر داد

الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسدآباد برای مسکن ملی

همدان-رییس اداره راه و شهرسازی اسدآباد گفت: برای مسکن ملی ۱۵ هکتار اراضی مجاور بیمارستان قائم (ع) به محدوده شهر الحاق شده است.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۳۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

جواد کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اظهار کرد: پس از شروع ثبت نام طرح در شهرستان زمین مسکونی برای واگذاری به متقاضیان نداشتیم و اقدامات لازم برای تامین زمین توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: در مرحله اول پس از مذاکره و توافق با مالکین حدود ۱۵ هکتار اراضی مجاور بیمارستان قائم (ع)، این اراضی به محدوده شهر الحاق و طرح تفصیلی برای این اراضی مصوب شد.

رییس اداره راه و شهرسازی اسدآباد افزود: روند مذاکره با مالکین اراضی و گرفتن رضایت و توافق با آنان و مشخص کردن حدود اراضی، نقشه برداری، انتقال اسناد به دولت و گرفتن تاییدیه‌ها و... بسیار زمان‌بر است.

وی ادامه داد: از سویی پس از توافق نیز روند اخذ استعلامات از ادارات مرتبط و تصویب الحاق به محدوده اراضی توافقی در کارگروه امور زیربنایی استان، کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج و نیز شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان و همچنین تصویب طرح در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز روند طولانی دیگری است که باید طی می‌شد.

کرمی عنوان کرد: در حال حاضر این اراضی آماده برای استفاده در طرح مسکن ملی شهرستان است که تحویل اداره بنیاد مسکن شهرستان به عنوان کارگزار اجرای طرح شده است که به زودی پس از انجام مقدمات آماده سازی و پیاده کردن طرح تفکیکی در محل و مشخص کردن قطعات توسط بنیاد مسکن برای متقاضیان پیامک واریز وجه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات