فرمانده سپاه استان البرز:

حاج قاسم مکتب است / شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی بود

 فرمانده سپاه استان البرز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید سلیمانی مکتب است، گفت: شهید سلیمانی در مکتب امامین انقلاب اسلامی پرورش یافته بود و خود به مکتبی سرشار از عشق و ایمان تبدیل شده بود ولایت مداری، اخلاص، ایمان و مجاهدت در راه خدا از ویژگی‌های بارز آن بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۲۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز در مسجد جامع رجایی شهر کرج به تبیین شخصیت شهید سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: شهید سلیمانی یک سرباز ولایت بود که در نهایت تواضع و اخلاص همواره در سنگر خدمت به مردم و مجاهدت در راه خدا حاضر بود.

حاج قاسم مکتب است / شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی بود

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد میدان عمل بود و با عمل جهادی خود مشکلات را مرتفع می‌ساخت، افزود: برخی مدیران و مسئولان که تنها به سخنرانی بسنده می‌کنند باید مدیریت جهادی را از شهید سلیمانی بیاموزند و به جای گفتار درمانی برای رفع مشکلات مردم وارد میدان عمل شوند.

سردار حیدرنیا با اشاره به سخنی از شهید سلیمانی مبنی بر اینکه فرصتی که درون تهدید‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها وجود ندارد، گفت: شهید سلیمانی یک الگوی بسیار ارزشمند در زمینه مدیریت بود به نحوی که او از بحران‌ها و چالش‌ها، فرصت می‌ساخت و ما باید از این الگوی ارزشمند در زمینه خدمت به مردم، توسعه کشور و رفع مشکلات به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه ایمان و ولایت مداری مهمترین ویژگی شهید سلیمانی بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی هرگز از موقعیت برجسته‌ای که به عنوان فرمانده سپاه قدس داشت در جهت منافع شخصی سوء استفاده نکرد و به تمام امور دنیوی پشت پا زد.

وی با اشاره به درخواست‌های پیاپی مردم از سردار سلیمانی جهت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: شهید سلیمانی در پاسخ به تقاضا‌های متعدد برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری خود را سرباز انقلاب دانست و در نهایت خضوع، فروتنی و اخلاص نامزدی در سنگر دفاع از مردم، کشور و ولایت را برگزید.

این مسئول با تاکید بر اینکه مرگ در بستر برای سردار رشیدی، چون حاج قاسم سلیمانی که بیش از چهل سال لباس خدمت و سربازی ایران اسلامی را بر تن داشت کوچک بود، افزود: زیبنده سردار رشیدی، چون شهید سلیمانی تنها شهادت بود. فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر نگاه فراجناحی و وحدت آفرین شهید سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی نگاهی فراجناحی و وحدت آفرین در قبال مسائل داشت و همواره بر مشارکت و حضور حداکثری مردم در صحنه در ذیل سایه قدسی ولایت تاکید داشت.

وی با اشاره به روحیه وحدت آفرین شهید سلیمانی در محور مقاومت، تصریح کرد: حاج قاسم بدون توجه به نژاد، قومیت، گرایش مذهبی و یا سیاسی افراد، اقدام به خدمت به آن‌ها می‌کرد و در جبهه مقاومت بدون توجه به اینکه فردی شیعه، سنی، مسیحی، ایزدی و ... است از او در برابر گروه‌های تکفیری دفاع می‌کرد و این مسأله باعث شده بود که او و همرزمانش در قلوب اقشار مختلف جای خاصی داشته باشند.

سردار حیدرنیا با ارجاع به سخنی از شهید سلیمانی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند، خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم است که هر یک از ما به جهت عزت و سربلندی کشور باید با تمام توان در آن حاضر شویم و با تبیین و تشریح اهمیت آن برای دیگر هموطنان، آن‌ها را نیز به این امر مهم تشویق کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها