تحلیلگر مسائل سیاسی

انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: انتقام حاج قاسم، اخراج آمریکا از منطقه است.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۲۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ عبداله گنجی تحلیلگر مسائل سیاسی در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی مجاهدی نستوه بود که کار را تنها برای خدا انجام می‌داد، گفت: حاج قاسم به عنوان سرباز ولایت، اعتقاد قلبی به همراهی با نظام جمهوری اسلامی داشت و این در واقع از ویژگی‌های مکتب سردار شجاع اسلام بود.

وی افزود: این چهرۀ جهانی مقاومت همیشه در خدمت امت اسلامی بود و پس از شهادت او شاهد پرشور‌ترین آیین‌ها در نقاط مختلف جهان اسلام بودیم.
این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره اقدامات شهید سلیمانی گفت: دوراندیشی و تفکر حاج قاسم سبب از بین رفتن معادلات آمریکا در عراق، ثبات امنیت در منطقه و جلوگیری از گسترش سیاست‌های استکبار جهانی شد.
گنجی با اشاره به طرح خاورمیانه جدید از سوی استکبار جهانی تصریح کرد: آمریکا با دولت سازی‌های جدید در سوریه، عراق و افغانستان، قصد نفوذ و جریان تشکیل خاورمیانۀ جدید را داشت که قدرت حاج قاسم مانع از دستیابی به اهدافشان شد.
وی با اشاره به تفکر حاج قاسم در مواجهه با آمریکا و اسرائیل گفت: کار دیگر آمریکایی‌ها در منطقه بالا بردن ضریب امنیت اسرائیل و تجمع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و جنوب لبنان بود، ولی حاج قاسم با بسیج نیرو‌های مقاومت لبنان پس از ۷۵ سال، این منطقه را از تسلط ارتش اسرائیل خارج و با همکاری حماس و حزب الله، سودای اسرائیلی‌ها برای تصرف نیل تا فرات را محدود به کشیدن دیوار حائل به دور خود کرد.
انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار