منصوری:

نگاه سیاسی در اجرای پروژه‌ها نداریم‌

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در گذشته نگاه سلیقه‌ای به اجرای پروژه‌ها تأخیر جدی را در احداث و تکمیل طرح‌های مختلف به وجود آورده بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۸۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

نگاه سیاسی در اجرای پروژه‌ها نداریم‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محسن منصوری عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از تصفیه‌خانه آب شرب 110 روستا در مشگین‌شهر، اظهار داشت: در دولت سیزدهم کارهای عمرانی بدون حاشیه و نگاه سیاسی و یا سلیقه‌ای با سرعت و با کیفیت در حال انجام است و ما تلاش می‌کنیم با توجه به بالا رفتن هزینه‌های اجرایی پروژه‌ها، آنها را در کوتاه‌ترین زمان تکمیل و تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این پروژه آبرسانی و تکمیل تصفیه‌خانه، اهالی چهار شهر و 110 روستا در مشگین‌شهر از آب کیفی و مناسب بهره‌مند می‌شوند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: چهار هزار میلیارد تومان منابع برای اجرای این پروژه‌ها نیاز است و ما سعی خواهیم کرد تا در حد وسع و توان منابع مورد نیاز را در سال‌های آینده تأمین و این پروژه که از گذشته به حال خود رها شده بود، هر چه سریعتر تکمیل و تحویل مردم دهیم.

منصوری افزود: از محل ماده 56 اعتبار اولیه این طرح آبرسانی تأمین خواهد شد که مدیران بانک عامل قول داده‌اند که در روزهای آینده منابع اولیه را به این پروژه اختصاص دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید تأخیر گذشته در اجرای این طرح را جبران کنیم چرا که بیش از 10 سال است مقدمات اجرایی و طراحی این پروژه انجام شده و در دولت سیزدهم با نگاه ویژه و همراهی استاندار و نماینده مشگین‌شهر در دستور کار قرار گرفته است.

در این بازدید مدیرعامل آبفای استان اردبیل نیز اضافه کرد: در مرحله اول چهار شهر و 110 روستا در مشگین‌شهر از آب پایدار این تصفیه‌خانه و شبکه توزیع آب بهره‌مند خواهند شد.

علیرضا نعمت‌سلطانی بیان کرد: با تکمیل این پروژه در مجموع اهالی 205 روستا از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد که تأمین آب از طریق سد سبلان انجام می‌شود که کیفیت آب مناسب و مطلوب است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: از محل ماده 56 و بانک عامل تأمین اعتبار اولیه در دستور کار قرار گرفته و در کنار این طرح، در این شهرستان با همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به روستاها و طرح‌های محرومیت‌زدایی نیز در این حوزه در حال انجام است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس نیز در این بازدید تصریح کرد: در دولت گذشته این پروژه به صورت کامل متوقف شده بود که در 2 سال اخیر با پیگیری‌های انجام شده و از محل فاینانس و ماده 56 قرار است این پروژه اجرایی شود.

محمود عباس‌زاده مشگینی گفت: بنیاد علوی در این شهرستان طرحهای محرومیت‌زدایی مختلفی را اجرایی کرده و یادر مرحله انجام است که از جمله آنها می‌توان طرح‌های آبرسانی را نام برد.

وی ضرورت احداث سد ایمیچی را در این منطقه یادآور شد و افزود: با احداث این سد مشکل قطعی آب در برخی از فصول به دلیل رانش مسیر انتقال آب در مشگین‌شهر برطرف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار