بزرگداشت شهید سلیمانی در خاش باشکوه برگزار شد

چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی، و مسئولان در شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۳۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگاربسیج از خاش، امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم با گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام متعلق به تمام ملت ایران و مردم آزاده دنیا بود و در طول عمر با برکت خویش همواره به فکر خدمت به مردم و مبارزه با ظلم و بی عدالتی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان بیان کرد: شهید سلیمانی با فتنه انگیزی سران استکباری آمریکایی و صهیونیستی مقابله کرد و نتیجه اقدامات ارزشمند ایشان برقراری وحدت، انسجام و اخوت در میان مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان اسلام بود.

وی اظهارداشت: مکتب حاج قاسم و یاد و نام این شهید راه قدس، خدمت، امنیت و شاخص در وحدت همواره زنده و جاوید است.

فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همه مردم ایران تعلق داشت، اما مردم سیستان و بلوچستان ایشان را از خود می دانند، زیرا این شهید والامقام در مقوله تأمین امنیت در سیستان و بلوچستان و مقابله با اشرار و گروهک های معاند بهترین خدمت را به مردم ارایه داد و هم اینک به برکت برنامه‌ریزی ها و تدابیر هوشمندانه ایشان و شهید شوشتری و شهدای عرصه امنیت شاهد برقراری امنیت و آرامش در منطقه هستیم.

سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار بیان کرد: شهید سلیمانی در سپاه قدس نیز چهره ای مردم و مکتبی از عشق و ارادت و خدمت به یادگار گذاشت و همواره خود را وقف خدمت به مردم می کرد، به همین سبب بعد از شهادت سردار دلها لقب گرفت و به تعبیر مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی بعد از شهادت قدرتمندتر از سردار سلیمانی ظاهر شد و تمام مردم شیعه و اهل سنت ایران، و مردم منطقه خاورمیانه خدمات ارزشمند ایشان را از یاد نمی برند.

فرماندار شهرستان خاش نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در تشییع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانگر محبت و عشق مردم ایران و مردم کشورهای همجوار به ایشان است، زیرا ایشان مکتبی را پایه گذاری کرد که پویایی وحدت و همگرایی و انسجام و مبارزه با استکبار موج می زد.

صاحب گل صالحی بیان کرد: شهید سلیمانی و شهیدان راه حق و شهدای اسلام زنده اند، زیرا حیات آنان جاودانه بوده و افتخار بزرگ امت اسلام و مردم ایران بوده اند.

وی همچنین با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و پاسداشت مقام زن، دامه داد: در اسلام و نظام اسلامی ایران زنان، مادران، همسران و قشر بانوان دارای دارای ویژه و مورد تکریم بوده و هستند و در امورات مختلف نقش آفرینی قشر بانوان را شاهدیم.

فرماندار خاش اظهارداشت: در سال برگزاری انتخابات قرار داریم و در یازدهم اسفند ماه سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم، بنابراین حضور پرشور و حماسی و شرکت حداکثری مردم در این عرصه مهر تأییدی بر مردم سالاری دینی و همبستگی ملی در ایران سربلند خواهد بود و مردم این منطقه به مانند دوره های گذشته در این عرصه نقش آفرینی موثری خواهد داشت.

وی گفت: تمام مجریان و برگزار کنندگان انتخابات سلامت، امنیت انتخابات و صیانت از آرای مردم را در دستور کار دارند و یقیناً انتخابات امسال، سبب شکست توطئه های شوم دشمنان خواهد شد و پایه های نظام و انقلاب اسلامی را باری دیگر تثبیت می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار