چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی:

پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پیامی را صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۷۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پیامی را صادر نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

«مِنَ المؤمِنِینَ رِجَال  صَدَقوا مَا عَاهَدوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنهُمْ  مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ  مِنهُمْ مَنْ یَنتَظِرُ  و مَا بَدَّلوا تَبْدِیلًا» (احزاب: ۲۳)

در روز 13 دی ماه سال 98 خبیث ترین انسان های عالم در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

شهید سلیمانی ، که  به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی ملی ترین و امتی ترین فرد شناخته می شود ،  همواره در راستای سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران در کمک به برقراری صلح و ثبات در سطح منطقه ای و بین المللی ایفای نقش نمود و اقدامات و تلاش های زیادی در مقابله با تروریسم بین المللی و گروه های تروریستی در حال رشد انجام داد.

حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه سازان دفاع مقدس بود ، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سربازی  ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است. پایبندی و وفاداری حاج قاسم عزیز با امامین و آرمان‌های اسلام و انقلاب، نوعدوستی و فضائل اخلاقی، مدیریتی و مشی و منش او در مواجهه با آزمون‌های سخت و فتنه‌ها در وجودش تجلی داشت،و این تجلی باعث ایجاد ساختار مکتب سلیمانی شد.

حال وظیفه  ما کارگران و کارفرمایان در سنگر مراکز تولیدی و صنعتی این است که در سالگرد شهادت این سردار غیور اسلام فرصت را غنیمت شمرده  تا «مکتب سلیمانی» را از مناظر مختلف مورد بازخوانی قرار دهیم ، تبیین کنیم و ماندگار سازیم .

همچنین آن  را سرلوحه زندگی قرارداده تا بتوانیم ادامه دهنده راه او در دفاع از قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و سرافرازی ایران عزیز باشیم.

در چهارمین سالگرد  شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و جامعه کار و تولید یاد آن شهید عزیز را گرامی داشته و برای تبیین مکتب سلیمانی و شناساندن این مکتب الهی به تمام جهانیان از پای ننشسته،  باشد تا بتوانیم آینده ایی درخشان برای ایران اسلامی رقم زنیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار