در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی و یادواره شهدای محله جوین مطرح شد:

وصیتنامه شهدا گنجی ارزشمند برای نسل های آینده است

امام جمعه شهر نقاب گفت: وصیت نامه شهدا مملو از ارزش های دینی و اسلامی است و گنجینه ای معتبر و باارزش برای انتقال به نسل های آینده بشمار می رود.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۳۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، حجت الاسلام بوژمهرانی در آیین بزرگداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای محله ملایجرد شهرستان جوین که به همت حوزه موسی بن جعفر این ناحیه و اداره اوقاف این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قله پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس فتح خرمشهر بود که براساس فرموده امام راحل، خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام درس توحید را از مکتب اهل بیت(ع) آموزش دیده بود .

وی با اشاره به فداکاری و ایثارگری شهیدان ادامه داد: شهدا برای خدا مبارزه کردند و برترین سرمایه خود یعنی جان خود را با خدا معامله کردند و نگاهشان به رضایت الهی بود. وصیت نامه شهدا مملو از این ارزش هاست .

بوژمهرانی با قرائت فرازی از وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مردم سوریه و عراق که بیشترین آسیب را از داعش دیدند قدرشناس حاج قاسم هستند و شهدا به وظیفه خود عمل کردند.

وی در پایان با یاد آوری نقش سردار سلیمانی در حمایت از جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: دشمن گمان می کرد با حذف فیزیکی حاج قاسم، وی را نابود کرده اما اشتباه کرد. خطر شهادت سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است به شرط اینکه حاج قاسم به فراموشی سپرده نشود. حاج قاسم یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود که اندیشه او برگرفته از تفکر اهل بیت (ع) است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار