خبرهای داغ:

دیکتاتوری رسانه‌ای غربی مانع از انتشار اسم و تصویر سردار سلیمانی در فضای مجازی می‌شود

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: دیکتاتوری رسانه‌ای غربی مانع از انتشار اسم و تصویر سردار سلیمانی در فضای مجازی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۴۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

حجت الاسلام روح الله تیموریان در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت شهادت سید رضی موسوی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی به مردم پیام می‌دهد که هنوز از عده زیادی از یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند و جان شیرین خود را در راستای حفظ و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا می‌کنند.
وی افزود: زندگی سردار شهید سلیمانی به مثابه مکتبی است که از هر دوران و برهه‌ای از زندگی او می‌توان درس اخلاق، ولایت مداری، شهادت طلبی، انسانیت، شرافت، صداقت و فداکاری را گرفت.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی که سردار سلیمانی را از سایرین متمایز می‌کند ولایت مداری او بود، خاطرنشان کرد: در بعد سیاسی در جامعه کشور‌های اسلامی می‌بینیم که عده زیادی از مسلمانان در سراسر جهان برای سردار شهید سلیمانی احترام ویژه قائل بوده و اکنون راه این سردار شهید در جهان ادامه دار شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان از اینکه بخواهند جوانان و نوجوانان از این مکتب پیروی کنند و قاسم سلیمانی را بعنوان الگو معرفی کنیم، در هراس هستند، تصریح کرد: دیکتاتوری رسانه‌ای آنان از انتشار تصویر و اسم قاسم سلیمانی در فضای مجازی هراس دارند و چنانچه اسم و تصویر سردار سلیمانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دشمن منتشر شود توسط آنان حذف می‌شود.
تیموریان گفت: باید بدانیم بیشتر از هر زمانی جوانان و نوجوانان ما که درگیر الگو‌های کاذب شدند باید با الگو‌هایی مثل سردار سلیمانی آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار