مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز‌:

شهید سلیمانی خود را سرباز حضرت زهرا (س) و انقلاب اسلامی می‌دانست

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)؛ چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، را گرامی داشت و گفت: سردار سلیمانی خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت زهرا(س) می‌دانست.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۳۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشت.
شهید سلیمانی خود را سرباز حضرت زهرا (س) و انقلاب اسلامی می‌دانست
در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدون تردید فرمانده‌ای دلاور و یکی از قهرمانان ایران اسلامی است که تاریخ درباره عظمت و فعالیت‌های گسترده اش به نیکی قضاوت خواهد کرد وی انسانی وارسته بود که در سخت‌ترین عملیات‌ها از دفاع مقدس تا مبارزه با داعش و نبرد با استکبار جهانی همواره ذکر مقدس یا زهرا بر لب داشت و این ذکر ملکوتی را عامل موفقیت خود در میدان‌های مختلف می‌دانست.

حاج قاسم در حالی که فرمانده‌ای دلاور بود به سربازی حضرت زهرا و انقلاب اسلامی افتخار می‌کرد و طی وصیتی بر ذکر عنوان سرباز روی سنگ قبرش تاکید کرده بود.

وی که در راه خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی از تمام تعلق‌های دنیوی چشم پوشیده بود و محبوبیت و مقبولیت گسترده‌ای در نزد مردم داشت، بار‌ها با پیشنهاد قبول مسئولیت هایی، چون ریاست جمهوری از جانب مردم و مسئولان روبرو شده بود؛ اما هر بار به رغم احتمال بالا و تقریبا قطعی پیروزی در صورت کاندید شدن در چنین کارزار‌هایی، این پیشنهاد‌ها را رد می‌کرد و خود را تنها یک سرباز ساده در نظام انقلابی می‌دانست.

وی که بر گردن مردم ایران و دنیا حق تامین امنیت دارد؛ نقش بزرگی در نابودی داعش این جریان خبیث پرورش یافته در دامان استکبار جهانی داشت و اگر او و همرزمانش نبودند امروز داعش در سرتاسر دنیا و چه بسا در آمریکا و اروپا جولان می‌داد و حتی بر علیه اربابان خود اقدام می‌کرد.

سردار سلیمانی فرمانده بی نظیری بود که در جبهه مقابله با مستکبران و ظالمان یک فرمانده مقتدر و دلاور بود و در سنگر خدمت به مردم، فردی فروتن و جهادگر بود که به سادگی و خلوص نیت معروف بود.

حاج قاسم که فردی مردمی بود و همواره اعتقاد عمیقی به جهاد تبیین و فراهم کردن بستر دوستی و گفتگو‌ی سازنده با نسل جوان داشت، بار‌ها با حضور در سنگر جهاد تبیین؛ اسباب تحول افراد زیادی را فراهم آورده بود که برخی از آن‌ها در همین راه به عنوان شهید مدافع حرم به درجه پرفیض شهادت نائل آمدند.

از طرف دیگر شهید سلیمانی همواره برای دختران و زنان ایران اسلامی ارزش و احترام خاصی قائل بود و آن‌ها را فرزند و دختر خود می‌دانست و حتی اگر برخی از آن‌ها در چارچوبی اعتقادی او قرار نمی‌گرفتند او همانند یک پدر و از سنگر جهاد تبیین به گفتگو با آن‌ها می‌نشست و راه رشد و تعالی معنوی را به آن‌ها نشان می‌داد و این باید یک الگو برای ما در سنگر جهاد تبیین باشد.

بر اساس آنچه گفته شد، تقارن زیبای ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر با چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی توام با پیامی بزرگ برای جامعه زنان عفیف و نجیب ایران اسلامی است تا آن‌ها با وقوف به مسئولیت بزرگ خود و الگو قرار دادن حضرت زهرا (س)؛ پیروان راستین مکتب فاطمی (س) و تربیت کنندگان فرزندان دلاور و شیرمردان و شیرزنانی از نسل سلیمانی‌ها باشند؛ لذا بر خود وظیفه می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر را به جامعه زنان ایران اسلامی و به ویژه بانوان فرهیخته استان البرز تبریک بگویم.

سرباز مکتب سلیمانی «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار