سردار سلیمانی در دفاع از ایران اسلامی پیشتاز بودند

جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: سردار سلیمانی در دفاع از ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه پیشتاز بودند پس باید سیره ایشان را دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۷۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد نجفیان، جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژ، امروز 12 دی دراجتماع فرزندان حاج قاسم که به مناسبت فرا رسیدن هفته مقاومت با حضور کادر آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در یکی از مدارس این شهرستان برگزار شد، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از تمامیت ایران اسلامی و مرزهای اعتقادی، فرهنگی و سیاسی کشورمان در عمل نشان دادند پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نشان دادند در بصیرت و ولایتمداری اسوه هستند، ادامه داد: ایشان از شخصیت مردمی و دلسوز برخوردار بوده، مظهر اخلاص،جوانمردی، ایثار، شهامت و مردانگی بودند.

جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه ایشان در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کردند، گفت: ولایت‌مداری از مهمترین خصوصیات سردار سلیمانی بود و ایشان سال‌ها در راه پیروی از اسلام، ولایت، دفاع از کیان و مرزهای کشور عزیزمان مجاهدت کردند.

وی اضافه کرد: ملت فهیم ایران قدرشناس زحمات و خدمات ارزشمند این شهید گرانمایه و سایر شهدای نظام اسلامی هستند، به طوری که بر این باور هستیم وصیتنامه سردار شهید سلیمانی راهنمای خوبی برای هدایت انسان‌ها محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار