دشمن در تلاش است با ایجاد ناامیدی نظام اسلامی را دچار مشکل کنند

دشمن در تلاش است با ایجاد ناامیدی نظام اسلامی را دچار مشکل کنند
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند تا این انقلاب را با ایجاد ناامیدی در میان مردم دچار مشکل کنند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۳۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از زاوه، حجت الاسلام صافدل در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با رویکرد مقاومت و امید در محل سالن اجتماعات ستاد شبکه بهداشت و درمان زاوه برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه برای آینده ایران اسلامی است. این بیانیه بر ۲ محور مقاومت و امید استوار شده مقاومت به معنای ایستادگی در برابر دشمنان و امید به معنای اعتقاد به داشتن آینده روشن است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند تا این انقلاب را با ایجاد ناامیدی در میان مردم دچار مشکل کنند. اما ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و با توکل به خداوند متعال، همواره در برابر این توطئه ها ایستادگی کرده و خواهد کرد.

داود ایل بیگی، مدیر شبکه بهداشت و درمان زاوه نیز  در این همایش بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی مهم برای نظام اسلامی است و توجه به سر فصل ها و دستورالعمل های آن در برنامه ریزی ها و چشم انداز بلند مدت کشور گره گشا خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار