مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک:

حماسه 9 دی زیباترین جلوه از بصیرت ملی است

حماسه باشکوه 9 زیباترین جلوه از بصیرت ملی به شمار می‌رود، پس باید برای زنده نگه داشتن این روز اهتمام شود.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۲۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

حماسه 9 دی زیباترین جلوه از بصیرت ملی است

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک گفت: حماسه باشکوه 9 زیباترین جلوه از بصیرت ملی به شمار می‌رود، پس باید برای زنده نگه داشتن این روز اهتمام شود.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان حجت الاسلام محمد درویشی گفت بمناسبت سالروز حماسه نهم دی افزود : حماسه باشکوه 9 دی در سال 1388 و سالیان بعد یک جلوه زیبا و بی‌بدیل از بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود، بنابراین باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ایام به صورت جدی تلاش شود.

 

وی ضمن اشاره به اینکه حضور میلیون‌ها نفری مردم مومن و انقلابی ایران در حماسه ۹ دی سیلی محکم بر صورت فتنه‌گران و همین طور دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود، گفت: عوامل فتنه ۸۸ با هدایت استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا در روز عاشورا پرچم امام حسین(ع) و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاره و بر روی آن پایکوبی کردند.

 

وی عنوان کرد: فتنه‌گران، مورد حمایت اسرائیل، آمریکا و انگلیس بودند و تنها هدف آن‌ها این بود که عزت و استقلال کشور را به چالش بکشانند.

 

درویشی به شهادت بیش از ۱۰ هزار کودک فلسطینی اشاره و تصریح کرد: این جنایت‌ها محصول دموکراسی غرب است و خروش ملتهای مسلمان علیه صهیونیست‌ها را امروز مشاهده می‌کنیم و این از افول بیش از پیش اسرائیل است و با این اقدامات خود را در باتلاقی که به آن افتاده به نابودی نزدیک می‌کند.

 

وی قدعلم کردن گروه‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان در مقابل استکبار را محصول دوراندیشی شهید سلیمانی دانست و گفت: این شهید بزرگوار با ایجاد اتحاد و پرورش روح و فکر گروه‌های مقاومت در منطقه، توانست اسرائیل جنایتکار را که فکر می‌کرد قدرتمندترین ارتش دنیا را در اختیار دارد، به زانو در آورد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بستک با بیان اینکه شهید سلیمانی به ولایت پذیری و پیروی از مقام معظم رهبری تاکید داشت تصریح کرد: دیدیم که هرگاه به دستورات ایشان عمل کردیم در داخل و خارج از کشور موفق بوده‌ایم و فتنه‌های دشمنان بی اثر شده است و امروز به عنوان قدرت بی بدیل در منطقه و جهان شناخته شده‌ایم و همه دشمنان به آن اذعان دارند.

ارسال نظرات