فرماندار فراهان در گفتگو با بسیج؛

مکتب‌ «سلیمانی» از تمامی ابعاد جریان‌ساز است

ابوالقاسم آقازیارتی گفت: شهادت‌های بزرگ جریان ساز هستند و شهادت سردار دلها این گونه است. همانگونه که حیات و مبارزه ایشان منشا اثر بود؛ امروز شهادتش بیشتر از زنده بودن برای دشمنان ترسناک است.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۰۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در فراهان؛ به ویژگی شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهادت‌های بزرگ جریان ساز هستند که شهادت سردار دلها این گونه است. همانگونه که حیات و مبارزه ایشان منشا اثر بود؛ امروز شهادتش بیشتر از زنده بودن برای دشمنان ترسناک است.
فرماندار فراهان تصریح کرد: امروز مکتب حاج قاسم به عنوان بهترین الگو و درس برای همه آزادی خواهان عالم است؛شهادت این عزیز به طور قطع و یقین گویای کینه و باطل بودن آمریکاست.
آقازیارتی خاطرنشان کرد: مردم ایران به نماد مقاومت عشق و علاقه دارند و بر این باوریم که هزینه مقاومت و ایستادگی به مراتب کمتر و بهتر از هزینه‌های تسلیم و سازش است.

وی با اشاره به حماسه سازی مردم در 9 دی ماه سال 88 گفت: حماسه 9 دی نماد بصیرت، عزت، افتخار و وحدت مردم ایران است.
وی افزود: نهم دی ماه یک نمونه‌ از همان خصوصیات و ویژگی موجود در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود و آن هم نهادینه شدن مردم محوری در روح و متن انقلاب اسلامی است.
آقازیارتی با اشاره به توطئه‌ها و ترفندهای تبلیغاتی دشمن برای ایجاد فتنه و ناامنی در کشور، تصریح کرد: در این روز ملت ایران احساس وظیفه دینی و انقلابی کردند و به دنبال این وظیفه یک عمل صالح و ماندگار را در تاریخ ثبت کردند.

فرماندار فراهان با تاکید بر اینکه عمل صالح ملت ایران آمدن به خیابان و نشان دادن حضور و عظمت ملت به دشمن بود و اینکه ثابت کنند ملت ایران تا همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و خط‌شان از فتنه‌گران جداست.
آقازیارتی حماسه نهم دی ماه را نمایانگر ولایتمداری و قانون‌گرایی ملت دانست و تصریح کرد: شاید برخی از خواص و نخبگان متاسفانه از یادآوری و گرامیداشت این روز ناراحت باشند، چراکه یادآور نامه سرگشاده و بدون سلام به رهبر انقلاب است، تا یادآور دعوت مردم به خیابان‌ها، آتش زدن مسجد و... .
وی با بیان اینکه فتنه و کودتایی که دشمن تدارک دیده بود شکست مواجه شد، افزود: بایستی این روز به عنوان یوم الله گرامی داشته شود تا از آن درس و عبرت گرفت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار