خبرهای داغ:
در راستای فرهنگ تکریم سربازان در شرق اهواز

برگزاری برنامه های ورزشی تفریحی کارکنان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج

برنامه یک روزه تفریحی؛ورزشی؛خدماتی کارکنان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز در محل شهدای گمنام در پارک جزیره اهواز با حضور مسئولین این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۸۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج شرق اهواز در این مراسم که با حضور حجت الاسلام بهزاد جلالی وشیخ زاده جانشین فرماندهی و مسئول منابع سرباز سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان اجرا شد سربازان حاضر بصورت چهره به چهره به صحبت و گفتگو پیرامون مسائل مختلف زندگی و رده خدمتی خود پرداختند.

حجت الاسلام بهزاد جلالی دوران ۱ الی ۲ساله خدمت مقدس سربازی را زمان مناسبی برای کسب تجربه و مهارت افزائی در زمینه های مختلف دانست و گفت : در این مدت سربازان جان برکف با حراست و پاسداری از آب و خاک و میهن اسلامی دین خود را به این کشور ادا می کنند لذا شاهد آن هستیم که سربازان بعد از اتمام این دوره مورد احترام بیشتر از قبل همه مردم و خانواده خواهند بود زیرا بر همه عیان و مشهود است که این سربازان چه زحماتی را متحمل و متقبل شدند.

جلالی گفت البته سپاه پاسداران نیز در راستای تکریم منزلت سربازان گام‌های اساسی و مهمی در همه ابعاد خاصه معیشتی و سربازان متاهل اجرا نموده است.

این برنامه با اجرای ورزش صبحگاهی در فضای پارک جزیره اهواز به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار