مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع):

مشکلات مردم در قالب بانک اطلاعاتی تهیه شده و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه می شود

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان تهران از تشکیل کمیسیون های هفتگانه‌ این مجمع در راستای کمک به دولت مردمی و رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۱۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

سرهنگ مهدی پروین مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)  استان تهران در حاشیه   دومین مجمع بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)   گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، که نوید بخش حرکت جدیدی از انقلاب اسلامی است ،   دومین مجمع بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور  سردار کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات کشور ، حجت‌الاسلام سعادت نژاد مسئول سابق نمایندگی  ولی فقیه در سپاه قدس ، سرهنگ  مجید امیر عبداللهیان معاون سپاه سیدالشهدا(ع)  و جمعی از خانواده های معظم شهدا در سالن شهید جنگروی سپاه استان  برگزار شد.

وی افزود: این مجمع در راستای اعتلای   فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب است که وظیفه دلسوزان نظام را سنگین تر کرده است. پروین در ادامه گفت:  امروز    از این ظرفیت عظیم بسیج در جهت رفع مشکلات و مسائل   اولویت دار مردم استفاده می کنیم تا بتوانیم  به تحقق دولت اسلامی  کمک کنیم.

  دبیر اجرایی دومین مجمع بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت:  در اجلاس مجمع بسیجیان، مشکلات و معضلات را در قالب بانک اطلاعاتی در استان احصا کرده و راهکارهایی برای رفع  مسائل اولویت دار استان تهران و مردم عزیز ارائه می شود.   

وی ادامه داد: در اجلاسیه مجمع بسیج هفت کارگروه داریم  و با راه اندازی هیات های اندیشه ورز و جمعیت نخبگان جلسات و کمیسیون های تخصصی برگزار شده است. در این مراسم طرح های برتر از هیات های اندیشه ورز   استان قدردانی شد و . این طرح ها در زمینه  مشکلات کمبود مسکن، مشاغل زود بازده،  طرح غربالگری بیماری های شایع و واگیردار، مشکل  آلودگی هواو ... است که با کمک مسئولان اجرایی استان اجرا خواهد شد.

  در این مراسم از مسئولان مجامع برتر بسیج   و هیئت های اندیشه ورز برتر استان تهران تقدیر و نیز از  خانواده های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون، شهیدان: مجید رضایی و موسی حیدری تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار