خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی در گفتگو با بسیج:

۹ دی ۸۸ مصداق بارز تبلور بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در برابر خدعه‌ها، نیرنگ‌ها و فتنه‌اندوزی‌های دشمنان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ۹ دی ۸۸ را مظهر و مصداق بارز تبلور بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در برابر خدعه‌ها، نیرنگ‌ها و فتنه‌اندوزی‌های دشمنان دانست و گفت: ولی‌نعمتان انقلاب در این روز، ضمن صیانت از کیان انقلاب اسلامی، مانع آن شدند که دشمن میان مردم فاصله بیندازد و تفرقه ایجاد کند.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۹۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

۹ دی ۸۸ مصداق بارز تبلور بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در برابر خدعه‌ها، نیرنگ‌ها و فتنه‌اندوزی‌های دشمنان بود

 حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو‌ با خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه یوم‌الله ۹ دی، با بیان اینکه دشمن در سال ۸۸ می‌خواست زمینه و فتنه‌ای را فراهم کند تا از آن طریق، مردم را از نظام جدا کند، گفت: در آن مقطع دشمن تلاش وافری انجام داد تا مردم شریف کشورمان را در مقابل نظام قرار دهد و ایجاد تفرقه کند ولیکن مردم بابصیرت ایران اسلامی با بصیرتی که از خود نشان دادند و اوج آن در حماسه ۹ دی ۸۸ متبلور شد، دشمنان و فتنه‌گران را مأیوس کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به حضور حماسی و بی‌بدیل مردم شهرهای مختلف از جمله آحاد مردم پایتخت در اجتماعات ۹ دی سال ۸۸، گفت: در آن روز که اتفاقاً یک روز کاری بود و طبیعتاً اکثر مردم درگیر کارهای شخصی و اداری خود بودند، شاهد بودیم که حجم انبوه و دشمن‌شکنی از مردم در خیابان‌های تهران حضور یافتند و میخ آخر را محکم بر تابوت فتنه کوبیدند.

وی با بیان اینکه حماسه‌سازی مردم در ۹ دی ۸۸ بر پایه احساس وظیفه و احساس دِین آنها نسبت به اسلام، انقلاب، خون شهدا و ولایت بود، تصریح کرد: آحاد مختلف جامعه در روز ۹ دی ۸۸ با وجود تمام مشکلاتی که داشتند و بعضاً نامهربانی‌هایی که از سوی مسئولان شاهد بودند، یکپارچه در دفاع از کیان اسلام و انقلاب و ولایت در صحنه حاضر شدند و وظیفه دینی خود را انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، ۹ دی ۸۸ را مظهر و مصداق بارز تبلور بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در برابر خدعه‌ها، نیرنگ‌ها و فتنه‌اندوزی‌های دشمنان دانست و گفت: ولی‌نعمتان انقلاب در این روز، ضمن صیانت از کیان انقلاب اسلامی، مانع آن شدند که دشمن میان مردم فاصله بیندازد و تفرقه ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما باید بدانیم و آگاه باشیم که دشمنان هنوز دست از دشمنی‌های خود برنداشته‌ و ما را به حال خود رها نکرده‌اند و همچنان برای ایجاد تفرقه در کشور و جدایی مردم از نظام و‌ انقلاب تلاش می‌کنند.

وی افزود: دشمن امروز دریافته است که عامل اصلی شکست توطئه‌هایش در ایران، همراهی مردم با امامشان بوده است؛ از همین رو دشمنان و معاندان در صدد ایجاد فاصله میان امت و امام هستند تا بتوانند به نقشه‌ها و اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار