خبرهای داغ:

برپایی کلاس‌های تقویتی رایگان معلمان آباده به نیت حاج قاسم

یک تیم جهادی به نیت حاج قاسم سلیمانی و همزمان با ایام سالگرد شهادت این سردار عزیز، اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان آباده ای می کند.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۸۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

برپایی کلاس‌های تقویتی رایگان توسط چند معلم آباده‌ای

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، با فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت، گروه های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور به ارائه خدماتی به مردم مناطق محروم به نیت حاج قاسم و به یاد او مشغول هستند که یکی از این فعالیت ها را می توان برگزاری کلاس های تقویتی توسط معلمان آباده ای برای دانش آموزان این منطقه دانست.

زهرا نعمت الهی، فرمانده پایگاه امام حسین (ع) حوزه فاطمة الزهرا (س) شهرستان آباده استان فارس در خصوص این اقدام به خبرنگار بسیج گفت: حدود ده سالی می شود که در محله مسکن مهر اقدام به انجام کارهای تربیتی، فرهنگی و جهادی کرده و برای کودکان این منطقه، کلاس های قرآن، تقویتی، ورزش و سرگرمی، نقاشی، طراحی و سواد رسانه ای برپا نموده ایم.


وی افزود: همچنان برای بانوان این محله نیز کلاس های قرآن، هنر، ورزش و مشاوره و غیره برگزار می کنیم و در کنار آن نیز خانواده های نیازمند محله را شناسایی کرده و سعی در کمک به آن ها با هدایای نقدی، بسته های معیشتی و غیره داریم.


نعمت الهی با اشاره به راه اندازی صندوق قرض الحسنه مسجد در این محله گفت: بدین ترتیب امکان اعطای وام به خانواده های واجد شرایط محله فراهم می شود.


فرمانده پایگاه امام حسین (ع) حوزه فاطمة الزهرا (س) شهرستان آباده ادامه داد: امسال نیز قرار بر این شد که به نیت حاج قاسم سلیمانی، کلاس های رایگان تقویتی برای دانش آموزان برگزار کنیم چرا که این محله، مسکن مهر بوده و از شهر نیز فاصله دارد و رفت و آمد و شرکت در کلاس های داخل شهر برای دانش آموزان مشکل است.


وی با بیان اینکه بیشتر خانواده های این محله، جوان و دارای فرزند هستند، گفت: برای جذب آنان به مسجد، باید به دنبال استفاده از ظرفیت خود محله باشیم که در ادامه با نزدیک شدن به ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار بر این شد که به نیت این شهید والامقام بتوانیم دل چند کودک را شاد کنیم.


نعمت الهی، روز شهادت سردار دل ها را یکی از تلخ ترین روزهای زندگی خود دانسته و گفت: شهادت ایشان، مصیبت بزرگی بود که داغ آن، بعد از چندین سال هنوز هم تازه و غمبار است.


وی، راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دار دانسته و گفت: اگر چه ایشان شاید از میان ما رفته اند اما راهشان ادامه خواهد داشت. به امید خدا در هر مسجد، محله و شهر، یک حاج قاسم متولد خواهد شد. ان شاالله همه ما، راه این شهید بزرگ را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار