برگزاری نشست بصیرتی فرهنگیان و دانش آموزان در چناران

همزمان با حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نشست بصیرتی با حضور فرهنگیان و دانش آموزان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش چناران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۰۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، مدیر آموزش و پرورش چناران، از نهم دی به عنوان یادآور حرکت حماسی و بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران یاد و عنوان کرد: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ های آنان را نمی خورند. 

محسن رهنما افزود: در واقع نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند دست از ولایت فقیه و رهبری بر نخواهند داشت.

در ادامه علی پیراسته از راویان دفاع مقدس یکی از درخشان ترین روزهای حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مظهر نفوذناپذیری کشور در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت و زمان‌شناسی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت دانست و در ادامه با بیانی شیرین از خاطرات بسیار زیبای دفاع مقدّس گفت و یاد و خاطره همرزمانش را زنده کرد.

خبرنگار/ ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار