شاکله حزب الله و جبهه حق اجتماع حول محور امام نور است

هاشمی گفت: دشمنی پیوسته دشمن در جهت متفرق کردن پیروان امام نور است و الحمد لله ملت قهرمان و با بصیرت ایران راه خودش را انتخاب کرده است و تا پای جان از محور جریان حق یعنی امامین انقلاب اسلامی دست بر نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۷۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی سالروز تجدید ميثاق امت با ولایت، اجتماع عموم مردم بابصیرت و انقلابی در شهرستان هیرمند برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین سید رضاهاشمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند، در این مراسم ضمن گرامیداشت این روز با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که می فرماید: ایام الله را برای مردم یادآوری کنید! بر اهمیت زنده نگهداشتن یاد شهیدان و امام امت رضوان الله علیه و این حماسه ملی تاکید کرد.

وی در تبیین فتنه های دشمنان و نقش آفرینی و حضور به موقع مردم در شناسایی و خنثی سازی فتنه ها به کلامی از امام علی علیه السلام که می فرمایندپیوسته در طول تاریخ حق و باطل حضور داشته اند و هرکدام پیروان و همراهانی داشته اند، افزود:خداوند پیروان جبهه حق را با عنوان حزب الله معرفی می کند و پیروان جبهه باطل را نیز حزب الشیطان می داند.

حجت الاسلام هاشمی شاکله حزب الله و جبهه حق را اجتماع حول محور امام نور دانست و شاکله جبهه باطل را جمع شدن گرداگرد امام نار دانست،تصریح کرد: این تقابل میان جبهه حق و جبهه باطل امروز ادامه داد و تمام این تلاش ها تا آنجا ادامه دارد که به فرموده خداوند: دشمنی پیوسته دشمن در جهت متفرق کردن پیروان امام نور است و الحمد لله ملت قهرمان و با بصیرت ایران راه خودش را انتخاب کرده است و تا پای جان از محور جریان حق یعنی امامین انقلاب اسلامی دست بر نخواهد داشت و تا کور شود هرآنکه نتوان بیند!!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در پایان با اشاره به مسئله انتخابات و فتنه انگیزی جبهه باطل در جهت ناامید سازی مردم، ایجاد ناامنی و به تعطیلی کشاندن انتخابات، افزود: انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی و نماد مردم سالاری دینی ماست و به فرموده رهبر حکیم انقلاب همه آحاد مردم بخصوص مسئولین در جهت ایجاد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت این چهار راهبرد مشخص شده از سوی رهبر انقلاب تکلیف داریم و ان شاءالله که با برگزاری یک انتخابات باشکوه بار دیگر فتنه های دشمنان این انقلاب و جبهه باطل و حزب الشیطان را نقش بر آب خواهیم ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار