اجتماع بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در جزیره بوموسی

اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» دربوموسی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تقدسی از مدافعان حرم در مکان مسجد امام حسن علیه السلام برگزاری گردید
کد خبر: ۹۵۶۶۸۲۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین تقدسی از مدافعان حرم در تجمع مردم شهرستان بوموسی گفت: حماسه ۹ دی، یا راهپیمایی ۹ دی، حضور و راهپیمایی مردم ایران در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ش در حمایت از جمهوری اسلامی ایران مقابل فتنه ۸۸ بود.
پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ش، و به دنبال آن ادعای تقلب برخی از کاندیداها، برخی به حمایت از آنها موجی از اعتراض‌ها در نقاط مختلف کشور به راه انداختند. در این زمان برخی از مخالفان داخلی و خارجی نظام ایران، از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و کشور را به مدت چند ماه به آشوب و اغشاش کشاندند. این اغتشاشات بعد از چندین ماه نهایتا در ماه محرم و روز عاشورا به هتک حرمت نسبت به امام حسین (علیه‌السلام) و مقدسات اسلامی انجامید و موجبات برانگیخته شدن احساسات مذهبی و نارضایتی مردم را داشت، لذا در پاسخ به این اغشاش‌ها و هتک حرمت‌ها و اعلام بیزاری از فتنه‌گران در روز ۹ دی به راهپیمایی پرداختند.
خاموشی فتنه ۸۸، حفظ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران را از مهم‌ترین دستاوردهای این حماسه می‌توان برشمرد.
در پایان افزود:اگر به موضوع خودمان، یعنی دلیل خصومت آمریکا با ایرانی ها برگردیم، باید بگوییم دلیل اش این است که ایران و ایرانی ها پتانسیل تبدیل شدن به یک ابر قدرت جهانی را دارند و به همین دلیل آمریکایی ها نمی توانند موجودیت ایران را بپذیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار