در چلیچه عنوان شد؛

برگزاری دورهمی دختران حاج قاسم

همزمان با هفته بصیرت و مقاومت دورهمی دختران حاج قاسم با حضور پرشور جوانان و نوجوانان شهر چلیچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۹۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ مربی کلاس صالحین در پایگاه زینب کبری سلام الله علیها با گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت، به مقام و منزلت سردار دلها جمع مسلمانان و آزادیخواهان جهان پرداخت و گفت: مقام و منزلتی که سردار قاسم سلیمانی در میان ما ایرانی ها و تمامی کشورهای مسلمان جهان به خود اختصاص داده است را کمتر کسی است که بتواند بدست آورد.

سرکار خانم احمدی، افزود: سرداری که تواضع، فروتنی و رشادت را از دوستان و یارانش در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به یادگار برده بود. آری، چه زیباست اینگونه رفاقت‌ها. سردار سال‌ها پس از جنگ و شهادت سرداران خرازی، همت، کاظمی و … طاقت ماندن نیاورد و به آن‌ها پیوست.

وی در پایان با اشاره به عهد و پیمانی که دختران حاج قاسم در راه اسلام بسته اند گفت:ما دختران حاج قاسم سردار مقاومت از قبل با شعار "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل"یادآور می‌شویم که همیشه آمریکا دشمن ماست و ما با دولت‌مردان آن‌ها خصومتی پایان‌ناپذیر داریم ما زینب‌های های مقاوم مقاومت هستیم.

لازم به ذکر است که در پایان دختران حاج قاسم پیمانی با شهدا بستند که راه آنها را ادامه دهند و از چادر و امانت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا  سلام الله علیها بخوبی محافظت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار