نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

شکست توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم میخورد

ماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت : مردم استان مازندران با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای خواهند آمد و این یک راهکار برای شکست توطئه‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۹۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷

شکست توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم میخورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ساری ؛ گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در سالن همایش های سپاه کربلای مازندران برگزار شد.


حجت الاسلام بهرامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به عنوان سخنران این مراسم گفت: مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران در روز ۹ دی ۸۸ با حضور پرشور مردم یکبار دیگر به دنیا مخابره شد .


وی با بیان اینکه ۹ دی میثاق امت با ولایت است افزود :یکی از دستاوردهای فتنه ۸۸ در واقع عریان‌شدن چهره‌های نفاق است و در یک کلمه، دشمن‌شناسی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: برای عبور از فتنه‌ها باید از اصول مراقبت کنیم و اصول یعنی ولایت فقیه؛ چرا که ولی فقیه رنگ خدا است و باید این رنگ را به هر رنگی ترجیح داد.

حجت‌الاسلام بهرامی خاطر نشان کرد: مردم استان مازندران با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای خواهند آمد و این یک راهکار برای شکست توطئه‌های دشمن است.

وی اثبات مجدد دشمنی غرب با ایران، قبولی یا رد برخی خواص در آزمون ۸۸، خنثی کردن فتنه به دست مردم و تجدید بیعت مردم با ولایت را از دیگر دستاوردهای فتنه ۸۸ برشمرد.

لازم به ذکر است ؛ حاضرین در طول مراسم بارها با شعارهایی حمایت تمام قد و همه جانبه خود از رهبری و همچنین انزجارشان علیه استکبار جهانی را فریاد زدند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار