خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار:

تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات و ارائه خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولان است، گفت:تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۹۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

حجت الاسلام روح الله تیموریان در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن گرامیداشت سالروز ملی و حماسی ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی یادآور منافقین داخلی و کسانی است که از داخل با دشمن همسو شده و درصدد پیاده سازی اهداف دشمن در کشور بودند.
وی با بیان اینکه در هنگام فتنه خواصی که باید موضع گیری می‌کردند سکوت کردند، افزود:این امر موجب شد که این فتنه چندین ماه در کشور پا برجا باشد و منجر به توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی شود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار یادآور شد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.
وی انتخاب اصلح را در اولویت دوم قرار داد و گفت:برگزاری انتخاباتی پرشور در سایه رقابت سالم حساب کار را به دشمنان انقلاب و نظام خواهد داد.
تیموریان با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل در صدد کمرنگ و بی اثر جلوه دادن انتخابات است، تصریح کرد: بنابراین مسئولان نظام موظف هستند در این خصوص دغدغه‌مند عمل کرده و مردم را در راستای مشارکت حداکثری تشویق کنند.
وی گفت: مهم‌ترین عمل در راستای تحقق این امر توجه به مطالبات مردم و رفع و پیگیری مشکلات جامعه و خدمت به مردم است چراکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و باید آنان را راضی نگه دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار