خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

سالن ورزشی یک نیاز اساسی برای مردم شهیدپرور شهر لالجین بود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سالن ورزشی یک نیاز اساسی برای مردم شهیدپرور شهر لالجین بود که این سالن مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با تلاش‌ها و همت مردم و همکاری دولت به افتتاح رسید.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۸۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی ۹ دی لالجین با اشاره به اهمیت افتتاح مجموعه ورزشی ۹ دی اظهار کرد: سالن ورزشی یک نیاز اساسی برای مردم شهیدپرور شهر لالجین بود که این سالن مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با تلاش‌ها و همت مردم و همکاری دولت به افتتاح رسید.

وی با اشاره به اتفاقات اخیری که در غزه صورت گرفت، گفت: مردم شریف همیشه در صحنه، همانطور که انقلاب اسلامی به بصیرت و پیشتیبانی نیاز داشت، ایستادگی و مقاومت کردند هم اکنون چندین هزار نفر درخواست دارند که برای کمک به غزه اعزام شوند و این نشان دهنده بصیرت مردم است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: زمانی که اتفاقات سال ۷۸ و ۸۸ صورت گرفت و فتنه بزرگی رخ داد، با رهبری و نقش اصلی مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بصیرت مردم نقشه‌های شوم دشمن خنثی شد.

وی در ادامه از تمام خیرین و عوامل اجرایی و عموم مردم که در ساخت پروژه مجموعه ورزشی لالجین یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

سالن ورزشی یک نیاز اساسی برای مردم شهیدپرور شهر لالجین بود

*افرایش سرانه ورزشی شهرستان بهار با افتتاح سالن‌های ورزشی

فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در ادامه اظهار کرد: یکی از کمبودهای شهر لالجین نبود سالن ورزشی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان بود که امروز مجموعه ورزشی سالن ۹ دی لالجین به برکت وجود سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همزمان با روز بصیرت و امت با ولایت افتتاح شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرهنگ مهدی هندی ورکانه با بیان اینکه همه در افتتاحیه این سالن سهام‌دار معنوی هستند، افزود: در هفته بسیج سال جاری چهار سالن ورزشی افتتاح شد که با این افتتاحیه‌ها سرانه ورزشی شهرستان افزایش یافت.

وی ادامه داد: سالن‌های ورزشی که به تازگی افتتاح شدند به تجهيزات و اعتبار نیاز دارند که در حال تلاش برای مجهز کردن آنها هستیم.

گفتنی است؛ مجموعه فرهنگی ورزشی ۹ دی در شهر لالجین به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار