9 دی روز تجلی بصیرت امت، نماد عزت مردم و عشق به ولایت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:9 دی ماه روز تجلی بصیرت امت اسلامی،نماد عزت مردم و عشق به ولایت بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۳۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، حسنعلی عزت خواه، در آئین گرامیداشت ۹دی در جمع کارکنان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، 9دی را یادآورماندگارترین حماسه میلیونی مردم ولایت مداروانقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه دانست و افزود: مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و و برگ زرین دیگری را به کارنامه همیشه درخشان خود افزودند.

وی گفت: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند. عزت خواه افزود: در روز نهم دي ماه 1388، مشروعيت سياسي نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران بار ديگر با حضور خودجوش ميليوني مردم در سراسر كشور به جهانيان اعلام گرديد.

عزت خواه با بیان اینکه جبهه مقاومت بی نام شهید سلیمانی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، گفت: امروز اگر در دنیا انقلاب اسلامی را به نام امام خمینی (ره) می شناسند، مقاومت را به نام سپهبد شهید سلیمانی به یاد می آورند.

حجه الاسلام اندرزیان ،استاد حوزه و دانشگاه هم روز نهم دي را روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي برشمرد و گفت:مردم ایران اسلامی در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليك و پشت پيكر نامبارك فتنه را به خاك ماليدند.

وی افزود: روز نهم دي روزي است كه مردم ايران نشان دادند كه با بصيرتند و در ميان گرد و غباري كه فتنه گران به پا كرده اند هرگز، نه راه را گم مي كنند و نه دست از راهبر واقعي كه همانا ولايت فقيه است،برمی دارند. حجه السلام اندرزیان به در پیش رو بودن سالگرد شهادت سردار دلها ،شهید حاج قام سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی امروز نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب الهام‌بخش بوده و به عنوان الگویی تکرارناشدنی در عصر حاضر تبدیل شده است.

9 دی روز تجلی بصیرت امت، نماد عزت مردم و عشق به ولایت9 دی روز تجلی بصیرت امت، نماد عزت مردم و عشق به ولایت9 دی روز تجلی بصیرت امت، نماد عزت مردم و عشق به ولایت9 دی روز تجلی بصیرت امت، نماد عزت مردم و عشق به ولایت

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار