خبرهای داغ:

درهندسه نوین جهانی قدرت درحال انتقال به شرق است

کد خبر: ۹۵۶۶۵۲۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در همایش روایتگری انقلاب اسلامی با موضوع حماسه نهم دی ماه در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شیروان گفت: افول امریکا در نظم نوین جهانی قابل مشاهده است و بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی چه بخواهند چه نخواهند قدرت و اقتدار تمدن غربی در حال انتقال به تمدن اسلامیست.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد:افول آمریکا یعنی کشوری که روزی با یک اشاره حکومتی را تغییر می داد امروز با تمام امکانات و قدرت خود به کمک اسراییل غاصب رفته است لکن در برابر گروه کوچکی از مقاومت در یک سرزمین کوچک به نام غزه نمی تواند کاری به پیش ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خراسان شمالی با اشاره تلاش ۳۰ ساله استکبار برای براندازی ایران در سال ۸۸ افزود: در فتنه ۸۸بیش از ۶ ماه کشور را به تلاطم کشاندند، خیابان های تهران را به آتش کشیدند، لکن خونهای ریخته شده بسیجیان شهید ما ماندگاری انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ تمام جریانات مخالف انقلاب در سال ۵۷ از جمله کومله دموکرات، اتحاد میهنی، احزاب و جریانات کردی و ترکی و بلوچ و منافقین و سلطنت طلب ها به میدان آمدند که نظام را براندازی کنند لکن با بصیرت مردم مواجه شدند و نتیجه اش حماسه نهم دی ماه را رقم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار