مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه:

شهید تقوی فر در راهبرد هدایت نهضت های مقاومت مدیری کارآمد و متخصص بود

سردار ایرج مسجدی در سالگرد شهید حمید تقوی فر گفت: شهید تقوی فر یکی از قوی ترین فرماندهان عملیاتی سپاه و یکی از مجاهدینی بود که در راهبرد هدایت نهضت های مقاومت مدیری کارآمد، بسیار دقیق و کارشناس و متخصص بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۰۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مراسم سالگرد شهید سید حمید تقوی فر و شهدای مدافع حرم شهرستان کارون با حضور سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهان محور مقاومت ، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، سران عشایر، مسئولان، خانواده معزز شهداء و مردم ولایت مدار شهرستان کارون در سالن دانشکده نفت این شهرستان برگزار شد.

سردار ایرج مسجدی در این مراسم گفت: اگر امروز جبهه مقاومت اسلامی از یک نهال تبدیل به یک درخت تنومند و قدرتمند در معادلات بین المللی و منطقه ای شده است، مرهون رشادت ها، فداکاری و مجاهدت و خون های پاک شهدای همچون سردار شهید تقوی فر است.

وی افزود: سردار شهید تقوی فر مجاهد و فرمانده ای شجاع، مومنی متواضع و متهجد و انسانی وارسته است.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهید تقوی فر یکی از قوی ترین فرماندهان اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و یکی از مجاهدینی بود که در راهبرد هدایت نهضت های مقاومت مدیری کارآمد، بسیار دقیق و کارشناس و متخصص بود.

همچنین در حاشیه این مراسم سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت: این شهید والامقام الگویی ارزشمند برای شیفتگان واقعی اسلام و ولایت است.

وی ادامه داد: شهید حمید تقوی‌فر کسی بود که یک لحظه از مجاهدت قبل یا بعد از انقلاب غافل نشد و آرام ننشست و برای این مجاهدت خط و مرزی قائل نبود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون خاطرنشان کرد: شجاعت یکی از خصلت‌های بزرگ مردان خداوند است، حاج حمید شجاع بود و در راه مجاهدت‌اش ایمان قوی داشت.

گفتنی است که شهید "سید حمید تقوی فر" مدافع حرم امامین عسکریین(ع) بود که در حین ماموریت مستشاری در ششم دی ماه سال 1393 در منطقه عمومی سامرا در 110 کیلومتری شمال بغداد بر اثر تیراندازی عوامل تکفیری داعش به فیض شهادت نایل آمد. این شهید والامقام از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در جنگ ایران و عراق بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار