مسئول نمايندگي ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

تبیین نقش علما و روحانیون در انتخابات / روحانیون باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند

حجت الاسلام بهرامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران : علما و روحانیون نقش مهمی در انتخابات پیش رو داشته و با بیان معیارهای انتخابات می‌توانند مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۱۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

وظیفه علما و روحانیون در انتخابات اخیر بسیار سنگین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام بهرامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت : علما و روحانیون نقش مهمی در انتخابات پیش رو داشته و با بیان معیارهای انتخابات می‌توانند مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنند.

حجت الاسلام بهرامی در نشست تبیینی دهه بصیرت در جمع روحانیون و علمای بهشهر گفت: انقلاب ما در حال پیشروی در مسیر درست است که باید متوجه دشمن و حربه‌های آنان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و از انقلاب و امام عزیز است و باید در سخنرانی‌های خود از نظام و انقلاب و امام سخن بگوییم.

وی ادامه داد : روحانیت قدر خود را بدانند چرا که هرجا پرچمی و انقلابی که رنگ و بوی دینی داشته باشد پرچمدار آن انقلاب ، یک عالم دینی است .

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به دهه بصیرت وفتنه های دشمنان گفت : دشمنان تلاش می‌کنند در کشور فتنه و بحران ایجاد کنند، اما عامل اصلی نجات کشور از این فتنه و همه فتنه‌ها، حضور مردم بصیر و وفادار ایران در صحنه است .

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد :حوزه علمیه فرصت است و منبرها در اختیار علما و روحانیان است که در انتخابات پیش رو مسئولیت سنگینی برگردن دارند .

وی اظهار کرد : دشمن در کمرنگ کردن انتخابات بسیار تلاش می کند و این مردم هستند که باید با حضور حداکثری، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند .

حجت الاسلام بهرامی خاطر نشان کرد :مشارکت حداکثری نکته اساسی و بسیار مهم در انتخابات پیش رو است که مردم به این مهم توجه کرده و باردیگر با حضورشان در پای صندوق های رای آن را تحقق می بخشند.

 

وظیفه علما و روحانیون در انتخابات اخیر بسیار سنگین است

ارسال نظرات
پر بیننده ها