خبرهای داغ:
سبزواری:

هیأت همگانی الگویی برای تمام ورزش‌ها است

همدان-رئیس هیأت ورزش همگانی استان همدان گفت: هیأت همگانی الگویی برای تمام ورزش‌ها است و هویت تمام ورزش‌ها در سطح کشور است و باید توجه ویژه‌ای به این مجموعه باشد.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۰۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، هادی سبزواری رئیس و روحی نائب رئیس هیأت ورزش همگانی استان همدان به همراه پیشکسوتان ورزشی با محمد جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان و علی اکبر قمری دهبان رئیس هیأت همگانی شهرستان بهار دیدار و گفتگو کردند.

رئیس هیأت ورزش همگانی استان همدان در این دیدار اظهار کرد: هیأت همگانی الگویی برای تمام ورزش‌ها است و هویت تمام ورزش‌ها در سطح کشور است و باید توجه ویژه‌ای به این مجموعه باشد.

هادی سبزواری ادامه داد: شما نمایندگان این هیأت بوده و موظف هستید روحیه ورزشی را بین عموم تزریق کنید و عموم مردم را به این سمت و سو تشویق کنید.

وی عنوان کرد: باید ورزش صبحگاهی را از ورزش همگانی کنار گذاشت چراکه این ورزش مدت‌ها است بین عموم جا افتاده و باید با یک نگاه عمیق و دید وسیع‌تر به این مجموعه توجه کرد و به دنبال دیگر رشته‌های ورزشی در این حوزه بود.

 نائب رئیس هیأت ورزش همگانی استان همدان نیز در این نشست اظهار کرد: افراد توانمندی در این حوزه حضور دارند که کمک مؤثری به حوزه ورزشی و از جمله جامعه دارند اما اصل کار سر و سامان دادن به این هیأت‌ها است که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار هستند.

روحی گفت: ۵ طرح در این مجموعه مطرح شده که از جمله آن می‌توان به ورزش و کارکنان دولت، فوتبال خیابانی، اجرای طرح شهید رجایی که تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش تصویب شد که در آن روزهای پنج شنبه و جمعه دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های آنان برای ورزش حضور داشته باشند، آموزش‌های متنوع از طریق اینفوگرافی، پادکست، تولید محتوا و.... در بستر مجازی و چیدمان برنامه‌ها بر اساس مناسبت‌های فرهنگی را می‌توان برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار نیز ورزش همگانی را از اولویت‌های ورزشی برشمرد و تصریح کرد: ورزش همگانی سر رشته بسیاری از ورزش‌ها است که نیازمند توجه و بودجه است و همه ما باید پای کار باشیم و حامی این هیأت و عوامل اجرایی آن باشیم.

محمد جعفری گفت: با حمایت‌های اداره کل و شناسه‌دار شدن حساب هیأت همگانی برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات، پیاده‌روی خانوادگی در شهر بهار، لالجین، ورزش‌های بومی محلی و همچنین ورزش‌های صبحگاهی با اجرای مسابقات و اهداء جوایز برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ورزش ضامن سلامتی است، تاکید کرد: برای ایجاد انگیزه و روحیه نشاط آفرین بین عموم مردم در این حوزه نیازمند خلاقیت هستیم تا بتوانیم با تشویق و برگزاری مسابقات ورزشی مردم را به سوی ورزش هدایت کنیم.

در پایان این دیدار از اعضای هیأت شهرستان بهار و ربیعی رئیس هیأت لالجین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار