گزارش امیدوار کننده‌‌‌‌ از روند پیشرفت کار برنامه های کنگره ملی شهدای استان / دعوت از سخنرانان تراز اول کشور

سومین جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان با حضور مسولان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۵۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

گزارش امیدوار کننده‌‌‌‌ از روند پیشرفت کار برنامه های کنگره ملی شهدای استان / دعوت از سخنرانان تراز اول کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به هفته مقاومت گفت: سپاه برنامه‌های خوبی برای این هفته تهیه و تدارک دیده است هرچند لازم است همه دستگاه‌های دولتی برنامه‌های فاخر و خوبی در سالروز شهادت شهید سلیمانی برنامه ریزی و اجرا کنند.

سید علی احمدزاده بیان کرد: شورای سیاستگذاری کنگره شهدا گزارش خوب و امیدوار کننده‌‌‌‌ای از روند پیشرفت کار تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای ارائه کرد و چون تا زمان برگزاری کنگره باید خدمت مقام معظم رهبری برسیم و گزارش ارائه دهیم بنابراین تا آن زمان باید بخش زیادی از کارها انجام گرفته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اولویت تخصیص اعتبار کنگره ملی شهداست بخش دیگر از اعتبارات مورد نیاز از محل مسولیت‌های اجتماعی بخش‌های تولیدی تامین شود.

احمدزاده با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران کل در جلسه گفت: دبیر جلسه‌ به مدیران غایب تذکر دهد.

وی با بیان اینکه دو کمیته عمرانی و برنامه ریزی فعال می‌شود گفت: فرمانداران نیز شهرداران شان را فعال کنند چرا که زمان زیادی برای برگزاری نمانده است پشتیبانی‌های لازم از طرف استانداری انجام می‌شود کمیته‌ها نگران بودجه نباشند.

احمد زاده ابراز داشت: تلاش می‌کنیم کنگره در سطح بالایی برگزار شود چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد، در سفر رئیس جمهور دیدیم بهترین و منسجم‌ترین استقبال را در میان استان‌های کشور داشتیم پس توان برگزاری برنامه‌ای در سطح بالا در استان وجود دارد.

وی گفت: از سخنران‌های تراز اول کشور برای کنگره ملی شهدای استان دعوت شود که ظرفیت‌های استان نیز دیده شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در بحث تجهیزات تا یکی دو ماه آینده مشکلی نخواهیم داشت، همه تجهیزات خریداری و یک زیرساخت خوب تبلیغی فراهم می‌شود.

سردار حمید خرم دل با بیان اینکه در حوزه عمرانی هیچ کاری انجام نشده است گفت: حتی تابلوها نیز نصب نشده‌اند، کمیته مالی نیز در جذب اعتبارات سرعت دهد چون فرصتی نداریم.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان نیز با اشاره به ساخت فیلم زندگی نامه شهید طیب گفت: در مرحله تدوین فیلمنامه هستیم کار خوبی که انجام شده نصب پل شهید طیب در زادگاه شهید بوده است که زیر بار ترافیک رفته و اقدام ارزشمندی است علاوه بر این نصب تندیس شهید نیز در دستور کار است.

سردار مصطفی مثنوی با اشاره به شناسایی ۱۰۰ سوژه در خصوص شهدا و رزمندگان گفت: این موارد در بخش‌های مختلف کتاب، کلیپ، موشن گرافیک‌ و سایر قالب های هنری اجرایی می‌شود. همچینن ۱۷ اثر فاخر سرود و تئاتر برنامه ریزی شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح بیان کرد: با توجه به فعالیت کمیته تدوین و تالیف کنگره ملی شهدا ۹۳ اثر در حوزه کتاب داریم که تعدادی از آنها چاپ شده است و برخی از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته اند.

وی گفت: 13 هزار روایت گری در قالب نهضت روایتگری پیش بینی شده است که تا کنون ۴هزار و ۱۷ مورد انجام شده است یک هزار و ۹۰۰ یادواره شهدا در شهرها و روستاها برگزار شده و ۳۷ مستند در حال تدوین است و در بخش خبر نیز تا کنون ۲هزار و ۵۶۰ خبر از کنگره شهدا مخابره شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: در سال آینده ۱۰۰ شب از اول تیر تا ۱۵ مهر در پارک ولایت در قالب تفرجگاه‌های تعالی بخش ارائه برنامه خواهیم داشت برگزاری نمایشگاه های مختلف را نیز در برنامه داریم.

در پایان این جلسه از آرم کنگره ملی شهدای استان و پوستر هفته مقاومت رونمایی شد.

گزارش امیدوار کننده‌‌‌‌ از روند پیشرفت کار برنامه های کنگره ملی شهدای استان / دعوت از سخنرانان تراز اول کشورگزارش امیدوار کننده‌‌‌‌ از روند پیشرفت کار برنامه های کنگره ملی شهدای استان / دعوت از سخنرانان تراز اول کشور

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار