فرمان ۱۰ ساله تعالی بسیج، نقشه راه رسیدن به دولت اسلامی است

سردار فضل الله کفیل روز سه شنبه در نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ادارات خراسان شمالی اظهار کرد: امروز باید با درک شرایط جدید، نقشه راه برای رسیدن به اهداف را ترسیم کرد و فرمان ۱۰ ساله بسیج در رسیدن به این هدف نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۴۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار فضل الله کفیل روز سه شنبه در نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ادارات خراسان شمالی اظهار کرد: امروز باید با درک شرایط جدید، نقشه راه برای رسیدن به اهداف را ترسیم کرد و فرمان ۱۰ ساله بسیج در رسیدن به این هدف نقش اساسی دارد.

وی با بیان اینکه در این فرمان، نگاه و رویکرد نه شعاری، بلکه کاملا عملیاتی است خاطرنشان کرد: دولت اسلامی لازمه تحقق جامعه اسلامی است و دولت انقلابی آیت الله رییسی از ظرفیت بسیار مناسب برای رسیدن به دولت اسلامی برخوردار است.

مسوول سازمان بسیج ادارت و کارمندان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به توسعه تفکر بسیجی در جهان گفت: فرهنگ بسیج دارای تفکر تاثیرگذار است، بسیجی نه فقط یک شبکه بلکه یک مجموعه تاثیرگذار در عرصه های مختلف است، بسیج از بدو تاسیس در سال ۵۸، تاکنون به خوبی نقش آفرینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج ۲۰ روز پس از تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد گفت: تسخیر لانه جاسوسی، دشمن را به تکاپو در این باره وادار کرد در این میان بسیج در کشور و در دنیای اسلام و منطقه درخشید.

سردار کفیل با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و اقدامات حماس گفت: امروز گروه کوچک حماس با تفکر بسیجی در برابر استکبار ایستاده است، جریان و طوفان الاقصی شرایطی ایجاد کرد که استکبار نه با حماس بلکه با خانواده ها و با بیمارستان ها نبرد دارد، این نبرد نه از زمین، بلکه هوا است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد درگیری تفکر اسلام و مقاومت با تفکر استکبار هستیم، تفکری بسیجی که پیام آور ایستادگی و مقاومت است، فکری که اسلام خواهی و توجه به دین را تقویت می کند و امروز دنیا در برابر مقاومت سرخم کرده است

ارسال نظرات