سردار کفیل:

هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات یک ریل گذاری مبتنی برکشف مسائل کشور است

جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات و کارمندان کشور با سخنرانی سردار کفیل پیرامون نقش و مسئولیت این هیئت که ریل گذاری مبتنی برکشف مسائل کشور است برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۲۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات و کارمندان کشور با سخنرانی سردار کفیل پیرامون نقش و مسئولیت این هیئت که ریل گذاری مبتنی برکشف مسائل کشور است برگزار شد.

سردار کفیل بیان داشت یکی از جلسات موثر و بسیار خوبی که در رده های بسیج تشکیل می شود بحث هیئت های اندیشه ورز هست و می توان گفت این یک جلسه نخبگی هست که برای راهبرد نگاری، تعیین مسیری روشن برای انجام درست کارها تشکیل می شود. لذا از این جهت یک جایگاه و موقعیت ویژه ای دارد که عزیزان به آن اهتمام دارند.

یکی از موضوعات این جلسه  فرمایشات حضرت آقا در 8 آذر ماه با بسیجیان است. یک نکته در خصوص این سخنرانی عرض می کنم همه موضوعات بسیار مهم بود اما شاه بیت فرمایشات حضرت آقا که در مقدمه بیان فرمودند: منطق بسیج مقاوم سازی کشوراست مقاوم سازی نظام است، این یک حرف بسیار اساسی و مبنایی است.

هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات با یک آینده پژوهی، با یک نگاه به آینده و با توجه به شرایطی که اکنون در آن قرار گرفته ایم می آید یک راهبرد یا راهبردهایی را ترسیم می کند که کمک کند به آن مقاوم سازی و استمرار بدهد به آن در همین حوزه عملی و هدفی که دارد، این نکته اساسی است، در راستای کاری که دوستان حضور پیدا کرده اند و ما هم دنبال می کنیم خوب است که به این سوال پاسخ بدهیم که بعد از 8 آذر 1402 بگوییم حداقل تا پنجم آذر سال آینده ما می خواهیم در اجرای فرمایشات حضرت آقا این کارها را انجام بدهیم.

اگر بسیج ادارات در این حوزه ها پر قدرت و با برنامه وارد شود این به مصون سازی کشور و نظام و ارتقا و افزایش سرمایه اجتماعی کمک می کند. پشتوانه قدرت ما درنظام مردم هستند و جایی که حضور مردم پررنگتر باشد این خودش از فاکتورهای بزرگ مصون سازی کشور و نظام هست و باید به آن توجه شود.

هیئت اندیشه ورز ادارات کشور، یک ریل گذاری است که این ریل گذاری مبتنی برکشف مسائل کشور است وباید یک حرف کلی را ضمیمه اش کرد و میدانی اش کنیم. میدانی کردن این صحبت ها این هست که در همین بسیج ادارات ما مسائل را درست  بشناسیم و خوب دسته بندی کنیم. چه بسا به یک فهرست دست پیدا کنیم زیرا در دسته بندی مشکلات از 10 الی 20 و 100 هم بالاتر می رود.

پس در حوزه کاریمان باید یک دسته بندی دقیق و درستی داشته باشیم و بگوییم ما 5 مساله داریم و اگر روی این 5 مساله خوب کار شود، به دولت که خدمتگزار مردم هست کمک می کند به حل مشکلات مردم، طبیعتا با حل مشکلات سرمایه اجتماعی مردمی و حمایت و همراهی را به دنبال دارد. این مردم هستند که بالاترین قدرت مصون ساز هستند برای کشور. نکته سوم که بناست در همه جلسات به آن پرداخته شود موضوع انتخابات هست و اندیشه ورزی باید به صورت ویژه به این مساله بپردازد.

ارسال نظرات