معاون سیاسی استاندار اردبیل:

برنامه‌های هفته مقاومت مردم محور برگزار می‌شود

معاون سیاسی استاندار اردبیل به تشریح برنامه های هفته مقاومت پرداخت و گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان محوری‌ترین برنامه هفته مقاومت با عنوان روایت حبیب در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۸۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا قاسمیان به تشریح برنامه‌های هفته مقاومت در استان اردبیل پرداخت و گفت: برنامه‌های هفته مقاومت پاسداشت ایثار و فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مردم محور برگزار خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل از برگزاری همایش روایت حبیب در 12 دی ماه خبر داد و گفت: اصلی‌ترین برنامه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور میهمانان کشوری با عنوان روایت حبیب در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری رویدادهای هنری مختلف در هفته مقاومت خبر داد و گفت: تقارن دهه بصیرت با هفته مقاومت موجب شده برنامه‌های مدنظر مردم محور و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی در سراسر استان اردبیل برگزار شود.

قاسمیان به لزوم الگوسازی برای نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی به عنوان ابرقهرمان واقعی در عرصه جهانی مطرح شده و شایسته است نهادهای فرهنگی استان اردبیل نیز با نهادینه کردن مکتب حاج قاسم در جامعه، این قهرمان ملی را برای نسل جوان الگوسازی کنند.

 وی فتح قله‌های پیش‌رو را در گِرو تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بهترین روش برای تربیت نیروهای در تراز انقلاب، الگوسازی قهرمانان این آب و خاک برای نسل جوان و اینده‌ساز کشور است. 

قاسمیان به اهمیت امید آفرینی در جامعه پرداخت و گفت: سبک و سیره حاج قاسم بر محور امیدآفرینی استوار بود بطوریکه هرجا حضور داشت موجی از عزت، اقتدار و امید در مردم ایجاد می‌شد بنابراین الگوسازی این قهرمان جهان اسلام برای آینده‌سازان کشور به نوعی تداوم اقتدار آفرینی و امیدآفرینی در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار