مدیرعامل شرکت شهرك‎‌های صنعتی استان اردبیل:

حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران، بزرگترین معروفات است

مدیرعامل شهرك‎‌های صنعتی استان گفت: شهرک‌های صنعتی با مهیا کردن زیرساخت‌های تولیدی، به طور غیرمستقیم در تشویق به کار خیّر و کاهش کار بد مؤثر بوده و موجبات اشتغال جوانان و کاهش معضلات بیکاری را فراهم می‌سازد.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۶۶
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران، بزرگترین معروفات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز نشست مشترک هاشم علایی مدیرعامل شرکت شهرك‎‌های صنعتی استان اردبیل با  حجت الاسلام و المسلمین  سید ابراهیم میرعباس‌زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در امر به تشویق سرمایه‌گذاران و افزایش تولید و اشتغال در دفتر شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل برگزار شد.

علایی در این نشست به تشریح فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل پرداخت و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به فعالیت‌های صنعتی و تولیدی خود، مسئولیت‌های اجتماعی بزرگی را در جامعه برعهده دارد و می‌تواند در این زمینه نقش مؤثری را ایفا کند.  

وی تصریح کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به معنای تشویق به کار خیّر و جلوگیری از کار بد است که شهرک‌های صنعتی با مهیا کردن زیرساخت‌های تولیدی، به طور غیرمستقیم در تشویق به کار خیّر و کاهش کار بد مؤثر بوده و موجبات اشتغال جوانان و کاهش معضلات بیکاری را فراهم می‌سازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع تاکید کرد و افزود: به منظور توسعه صنعتی استان و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران، نیازمند نگاه و نگرش حمایتی از واحدهای صنعتی هستیم تا بتوانیم بر مشکلات موجود در عرصه تولید غلبه کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعباس‌زاده بر نقش مهم شرکت شهرک‌های صنعتی در فرهنگ‌سازی و احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با ایجاد فضاهای صنعتی و کارآفرینی و فرصت‌های شغلی برای جوانان و نیروهای کار جامعه، به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری و تحقق رفاه اجتماعی استان کمک می‌کند که این عوامل به طور مستقیم تأثیر بسزایی در فرهنگ و حیات جامعه دارد.

وی تصریح کرد: این موضوع باعث افزایش خودباوری و رضایت شغلی و در نتیجه، موجب تقویت روح بسترساز بین افراد و همبستگی جامعه می‌شود.

در پایان این نشست، معارفه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات