رئیس ستاد انتخابات ایلام؛

۸۰ موردی شعب اخذ رای در ایلام افرایش یافت

رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: تعداد شعب اخذ رای استان ایلام در انتخابات پیش‌رو در مقایسه با انتخابات گذشته ۸۰ مورد افزایش یافته است
کد خبر: ۹۵۶۵۴۸۳
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان روز دوشنبه ۴ دی‌ماه در نشست ستاد انتخابات از افزایش تعداد شعب اخذ رای استان در مقایسه با انتخابات گذشته خبر داد و گفت: تعداد شعب اخذ رای استان در انتخابات پیش‌رو ۸۰ مورد در مقایسه با انتخابات گذشته افزایش یافته است.

 

وی افزود: تعداد کل شعب اخذ رأی استان، ۶۳۳ شعبه است که از این تعداد ۱۸۷ مورد سیار و ۴۴۶ مورد ثابت است که این تعداد شعب ۴۴۸ مکان را پوشش می‌دهند و همچنین از مجموع شعب، ۳۴۴ مورد شهری و ۲۸۹ مورد روستایی است.

 

معاون استاندار ایلام یادآور شد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات خود را برای برگزاری پرشور و رقابتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند آماده می‌کنند. 

 

حسنی تاکید کرد: هر چه انتخابات پرشورتر باشد یاس و ناامیدی در جبهه دشمنان نیز بیشتر خواهد بود بنابراین لازم است افراد تاثیرگذار و رسانه‌ها در عرصه سیاسی و اجتماعی برای رقم زدن انتخاباتی پرشور به میدان بیایند. 

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: رسانه‌ها، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران مکلفند همه بسترها را برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند و نیازمندی‌ها را اعلام کنند هر چند تاکنون تمامی فرآیندهای انتخاباتی، حضور در کلاس‌های آموزشی و تکمیل زیرساخت‌های برای برگزاری انتخابات رضایت‌بخش بوده است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار