خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی راسک در هندیجان

در مراسم گرامیداشت شهدای انتظامی ، حجت الاسلام و المسلمین نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان باتاکید بر تکریم خانواده های شهدای راسک از تلاش کارکنان فراجا تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۶۷
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی راسک با همت انتظامی شهرستان هندیجان در مسجد جامع با حضور مجموعه فرماندهی انتظامی، ناحیه سپاه و بسیجیان و مردم شهرستان همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید نجفی با تسلیت شهدای انتظامی درحادثه تروریستی راسک در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی و ناحیه سپاه و مردم حاضر در مراسم اظهار داشت : همه ماها قدرشناس ایثار و فداکاری و رشادت های کارکنان انتظامی این حافظان و مدافعان امنیت هستیم و با از خودگذشتگی این عزیزان ما در آرامش و آسایش به زندگی در جامعه می پردازیم .

وی افزود: وظیفه داریم خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی راسک و دیگر شهدای فراجا را تکریم نمائیم و از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا فراجا تقدیر و تشکر دارم.

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی راسک همراه با مداحی و همدردی نیروهای دلاور انتظامی و ناحیه سپاه و بسیجیان وقشرهای محتلف مردم شریف هندیجان با تشکر فرماندهی و عقیدتی انتظامی به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار