خبرهای داغ:

22 بسته یلدایی در شب یلدا بین نیازمندان توزیع شد

عضو گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) سرخه از تهیه و توزیع 22 بسته یلدایی هریک به ارزش 3 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۰۵
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شب یلدا 22 بسته یلدایی به همت گروه های جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد و امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده های کم برخوردار در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه توزیع شد.

محمدحسن جلال عضو گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) سرخه در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت یلدا و با هدف مشارکت دادن خیرین در بهره‌مند کردن نیازمندان از عایدات این مناسبت، 22 بسته یلدایی به همت جهادگران بسیجی تهیه و بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

او افزود: در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند و کم‌برخودار، بسته‌های معیشتی و خوراکی‌های شب یلدا را تهیه تا در این شب که خانواده‌های ایرانی، بلندترین شب سال را جشن می‌گیرند، هیچ خانواده‌ای شرمنده اعضای خانواده نشود و همه در این شب در کنار هم شاد باشند.

عضو گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: این بسته ها شامل اقلام تخمه، انار، پرتقال، پفک و دیگر اقلام خوراکی ویژه شب یلدا بوده و هر بسته به ارزش 3 میلیون ریال آماده شده است.

همچنین در راستای جمع آوری کمک های مردمی به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه مبلغ 5 میلیون ریال به حساب جانبخش حسین رسولی جهت کمک به کودکان مظلوم غزه واریز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار