خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان در حاشیه  نشست خبری یلدای مهدوی:

اجرای ۳۲ طرح محرومیت زدایی و عام المنفعه و توزیع بیش از 5000 بسته کمک مومنانه در گلپایگان

سیدعباس میر کریمی از اجرای ۱۴ طرح محرومیت زدایی و ۱۸ طرح عام المنفعه توسط ۶۰ گروه جهادی با هزینه ای بیش از ۹ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۳۵
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلپایگان، سید عباس میرکریمی در حاشیه نشست خبری توزیع بسته های طرح یلدای مهدوی در آستانه امامزاده ناصر ابن علیعلیه السلام از اجرای ۳۲ طرح عام المنفعه و محرومیت زدایی در یکسال اخیر در گلپایگان خبر داد و گفت: ۱۴ طرح در قالب پروژه های محرومیت زدایی و عام المنفعه با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از جمله ساخت منزل  مسکونی و ۱۸ طرح با هزینه ۷ میلیارد ‌و ۵۰۰ میلیون تومان برای کارهای عام المنفعه مانند مدیریت منابع آب منطقه  است که برخی از آنها در حال اجرا هستند.

فرمانده سپاه گلپایگان با بیان اینکه ۶۰ گروه جهادی بسیج در گلپایگان در قالب ۵ هزار نفر روز به فعالیت جهادی و سازندگی پرداختند، گفت: اختصاص ۱۴۰ تن قیر رایگان به برخی دهیاری ها و شهرداری با هدف آسفالت معابر عمومی و اختصاص دو سری جهزیه در سال جاری برای زوج های در شرف ازدواج و کم برخوردار از دیگر فعالیت های عام المنفعه بسیج گلپایگان بود.

وی تسهیلات اشتغالزایی بسیج گلپایگان در سال قبل را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و ادامه داد: این ناحیه توانایی اختصاص ۵ میلیارد تومان وام اشتغالزایی را دارد لذا هر شخصی که دارای طرح اشتغالزایی است با ثبت نام در سامانه بسیج سازندگی می تواند از آن بهره مند شود.

مدیر قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی بسیج گلپایگان از همکاری بسیج و اداره برق برای ایجاد ۵ مجموعه پنل خورشیدی و کمک به خانواده های کم برخوردار خبر داد و بیان کرد: بسیج زمینه آموزش ۵۰۰ نفر دانش آموز و سرپرستان خانوار را فراهم نمود و یک مجموعه را در اختیار سرپرستان خانوار قرار داد تا به فعالیت های اقتصادی بپردازند.

توزیع ۵ هزار بسته کمک مومنانه در یکسال اخیر

فرمانده سپاه گلپایگان ضمن درخواست از مردم و خیران برای کمک به اشتغالزایی در میان خانواده های کم برخوردار، در خصوص کمک های مومنانه شهرستان تشریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در یکسال اخیر، ۵ هزار بسته به ارزش ریالی ۴ میلیارد تومان تا امروز در میان مردم توزیع کرده است.

وی در پایان از توزیع حدود یک هزار بسته کمک مومنانه به ارزش ۳۴۰ میلیون تومان برای نیازمندان واقعی و خانواده های آسیب دیده از مشکلات اقتصادی با عنوان یلدای مهدوی در دو روز مانده به شب یلدا با هدف توجه به محلات کم برخوردار و کمتر توسعه یافته در قالب محلات کرامت با هدف ایجاد همدلی و مواسات بین محرومان در شهرستان گلپایگان خبر داد.

خبرنگار افتخاری بسیج:نجیمه بخشایش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار