در جمع بسیجیان فارسان بیان شد؛

برگزاری نشست آسیب شناسی اجتماعی

حجت الاسلام حبیبی گفت:اگر به خوبی از فضای مجازی استفاده نشود آسیب‌هایی را در نهاد خانواده خواهیم داشت .
کد خبر: ۹۵۶۴۲۲۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام حبیبی، در نشست آسیب شناسایی اجتماعی در پایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها فارسان،گفت: استفاده نامناسب از فضای مجازی باعث کم خوابی و پرخاشگری فرزندان می شود.

کارشناس مسایل مذهبی، با اشاره به بزرگترین رکن اصلی در جامعه، گفت:بزرگترین رکن اصلی جامعه خانواده است و بعد از آن مادر خانواده از مهم ترین اعضای خانه است و باید فضای مجازی را در خانه مدیریت کند.

وی، به عوامل گرایش به مواد مخدر اشاره کرد و افزود: عدم پایبندی به اصول اخلاقی (بی احترامی اعضای خانواده نسبت به هم) - فقدان نظارت بر فرزندان - کمبود محبت در خانواده (نداشتن زمان لازم و کافی والدین برای اعضای خانواده باعث می شود محبت را بیرون ازخانواده جست و جو کنند) - دوستان ناباب- نداشتن هدف- الگوی نامناسب  بازیگران - بازی های مجازی با محتوای نامناسب - افسردگی - شکست عاطفی و عدم کنترل هیجانات ، از جمله عوامل گرایش به مواد مخدر است.

حجت الاسلام حبیبی، به عوامل دوری از آسیب ها اشاره کرد و بیان داشت: ابراز احساسات در خانواده_ایجاد تفریحات سالم و همراهی والدین و فرزندان در مهمانی ها از جمله عوامل دوری از آسیب هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار