مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی اعلام کرد

پایش و عارضه‌یابی ۱۲۰ واحد صنعتی و معدنی در استان مرکزی/ احیای ۴۸ واحد تولیدی به همت بسیج مهندسین

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی گفت: در سال جاری پایش و عارضه‌یابی ۱۲۰ واحد صنعتی و معدنی در استان مرکزی در کلینیک‌های صنعت بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۷۷
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

مهندس احمد شجاعی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به مأموریت‌ها و وظایف اصلی بسیج مهندسین گفت: وظیفه اصلی بسیج مهندسین صنعت و معدن پایش و عارضه‌یابی از صنایع کوچک و متوسط استان است که تاکنون با برنامه ریزی‌های انجام شده اقدامات خوب و قابل قبولی در سطح استان در این راستا انجام شده است.
وی به بخشی از عملکرد بسیج صنعت و معدن استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: از اقدامات شاخصی که در سال جاری انجام شده می‌توان به فعال نمودن کلینیک‌های صنعت اشاره کرد که خروجی آن ورود به ۱۲۰ واحد تولیدی جهت پایش و رفع موانع از ۴۸ واحد صنعتی و معدنی بوده است.
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی تصریح کرد: در کلینیک‌های صنعت با تشکیل کارگروه‌های تخصصی چهار گانه شامل کارگروه مالی، بازار و تجارت، حقوقی و توسعه و زیرساخت به شکل تخصصی در این زمینه ورود پیدا می‌کنیم.
شجاعی ادامه داد: در کارگروه‌های تخصصی بسیج مهندسین صنعت از ظرفیت نخبگان علمی و اساتید برای مشکلات و موضوعات تخصصی به راهکارها می‌پردازند.
وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و پیوند صنعت و دانشگاه در این زمینه افزود: جهت استفاده از ظرفیت علمی اساتید دانشگاه و نخبگان بسیج، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بسیج حقوقدانان و بسیج اساتید منعقد شده تا در موضوع پایش و عارضه‌یابی صنایع که از زیر مجموعه‌های کلینیک صنعت است، بتوانیم از نظرات تخصصی اساتید در قالب کار گروه‌های تخصصی استفاده نماییم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار