خبرهای داغ:
همزمان با هفته حمل و نقل انجام می‌شود:

انعقاد ۵ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۶۸ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از انعقاد ۵ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش بیش از ۶۸ هزار میلیارد ریال در بندر امام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۵۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به لزوم بهره‌گیری از توان بخش غیردولتی برای توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد اشتغال پایدار در بنادر و بهره‌گیری از مزیت‌های اقتصادی و بازرگانی در بنادر به منظور توسعه اقتصاد دریامحور از انعقاد ۵ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های تبیین شده سازمان بنادر و دریانوردی در راستای ایجاد پایانه‌های تخلیه و بارگیری کالا‌ها به ویژه تکمیل پروژه‌های چهارگانه پایانه‌های مکانیزه غلات، ۳ پایانه کانتینری، مواد معدنی و مکانیزه غلات شماره یک منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) توسط بخش خصوصی توسعه و تکمیل خواهد شد.

او افزود: در جهت افزایش نگهداری انواع کالا نیز ۲ قرار داد سرمایه‌گذاری احداث انبار‌های چند منظوره نگهداری کالا و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی توسط شرکت‌های بخش خصوصی منعقد می‌شود.

آقای گرایلو با تأکید بر روند رو به رشد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دولت سیزدهم یادآور شد: با انعقاد این قرارداد‌ها ضمن ایجاد فضای استاندارد مبتنی بر فرآیند‌های جهانی، ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) به عنوان یک کانون تجاری مهم در شمال غربی خلیج فارس نیز گسترش خواهد خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار