جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی:

شرایطی که امروز دشمن به وجود آورده، میدان جنگی ست که شما تصمیم ساز آن هستید.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: شرایطی که امروز دشمن به وجود آورده، میدان جنگی ست که شما تصمیم ساز آن هستید. به فراخور پیشرفت، حوزه عمل و اثرگذاری شما، دشمن برای مقابله با شما نقشه پردازی می کند.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۲۲
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و حسن حقیقت مدیر بهره وری و کارامدی  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و جمعی از مسئولین استانی و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل صمت استان برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: شرایطی که امروز دشمن به وجود آورده، میدان جنگی ست که شما تصمیم ساز آن هستید. به فراخور پیشرفت، حوزه عمل و اثرگذاری شما، دشمن برای مقابله با شما نقشه پردازی می کند. 

وی گفت: با پیروزی انقلاب، دشمن برای مقابله با ملت ایران فتنه انگیزی کرد. ادبیات دیروز دشمن با ادبیات امروزش متفاوت است. قدر و منزلت تولید، اقتصاد و صنعت، توسط شما تولیدکنندگان ایجاد می شود. 

سردار آتانی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: دشمنان در مقابله با امیرالمومنین و دختر رسول خدا که خاندان هدایتگر، رشد و تعالی انسان و میدان عاطفه و محبت هستند، جنگ اقتصادی را با جریان فدک به راه انداختند. امروز نیز دشمن پیشرفت و عزت شما در میدانی شبیه همین جریان یعنی میدان اقتصادی شما را به زورآزمایی فراخوانده اند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: وجه اشتراک سپاه، بسیج و جامعه صنعت و اقتصاد این است که آنها دارای ماموریت مشترک هستند؛ بسیج و سپاه با عنایت و پشتیبانی‌ شان در کنار مجموعه شما هستند چون شما نیز در صحنه نبرد جنگ اقتصادی حاضر هستید.

سردار رفیعی آتانی گفت: شما فعالان عرصه اقتصاد، رزمنده این میدان هستید؛ ۴۵ سال است که در وسط میدان رقابتی سختی که دشمنان، از شما خیلی جلوتر بودند مثل همان میدان جنگی که تجهیزات آنها از ما جلوتر بود؛ قرار دارید و با این شرایط رشد کرده اید همانطوری که برادران سپاه شما ۴۵ سال در میدان رزم رشد کردند.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان در بعضی از حوزه‌ها ۲۰۰ سال از ما جلوتر بودند، گفت: شما متفاوت هستید چون نیازهای خود را خوب تشخیص داده و اولویت بندی کردید و با سیاست‌های سپاه همراهی نمودید؛ اقتصادی مقاومتی که رهبر معظم رهبری مطرح کردند بعضی‌ها فکر نمودند که باید چیزی نخورند، نپوشند و آسایش نداشته باشند؛ اما در واقع مفهومش این بود که این‌ها را داشته باشید؛ اما با اندک تکانه‌ای ستون‌هایتان فرو نریزد؛ محکم و مقاوم باشید و خودتان را برای هر سناریویی که دشمنان طراحی می‌کنند آماده کنید که اگر این‌ها نباشد با اندک تکانه‌ای ستون‌ها فرو می‌ریزد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: رقابت سالم بر مبنای دینی، این است که نترسیم رقیب پیدا شود؛ بلکه باید این حوزه رقابت سالم و برادرانه را داشته باشیم و توان خود را بالاتر ببریم و این لذت بخش و امید آفرین است؛ تحرک و پویایی در همه رقابت ها وجود دارد؛ رویکرد این میدان رقابت اعتماد به توانمندی‌های خودمان است و ما باید به آن چیزی که داریم اعتماد داشته باشیم تا حداکثر بهره‌وری را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: صاحبان اراده، انگیزه، عقل و خرد جمعی وقتی به میدان می‌آیند حداقل‌ها را به حداکثر تبدیل می‌کنند و شما صاحبان صنایع این کار را در یک میدان رقابتی سالم و برادرانه انجام داده‌اید.

وی اظهار کرد: حوزه عمل شما فقط شامل کارگران نمی‌شود؛ بلکه کل خانواده آنها و شاید فراتر از آن شامل بستگان آنها نیز شود؛ این همان اجر و مزدی ست که خداوند متعال در حوزه عمل شما و شعاع تاثیر عمل به شما لطف کرده است و شما باید قدردان این لطف الهی باشید.

وی ادامه داد: توجه مقام معظم رهبری به مجموعه فعالان اقتصادی در جلسه‌ای که داشتند و به مجموعه دولت هم تذکر دادند؛ این بود که دست آنها را باز بگذارید تا این فرماندهان حوزه صنعت آتش به اختیار باشند و شما فرماندهان و رزمندگان جبهه اقتصادی هستید. 

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: ما باید قدردان کارگران باشیم؛ این‌ها نعمت‌های خدا بر شما هستند و فرصت خدمتی ست که خداوند برای شما فراهم کرده است و بیشتر نگاه صاحبان صنایع به زیر مجموعه‌ها و همکاران خود با همه گرفتاری‌هایی که در این حوزه وجود دارد نیز از همان نگاه محبت آمیزی است که ما باید قدردان آن باشیم.

همچنین در این جلسه جناب سرهنگ مهدوی منش مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اظهار کرد: الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان گفت : ۱۰۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۲۰ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کردند نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

گفتنی است در این مراسم از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار