خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی تأکید کرد

ضرورت مطالعه سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه(س)

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر ضرورت مطالعه سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) گفت: تنها زنی که می‌شود او را برای همه دوران‌ها مثال زد، حضرت زهرا (س) است.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۴۲
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، آيت الله حبیب الله شعبانی موثقی در اجتماع بزرگ فاطمیون دانش‌آموزان دختر در شهرستان بهار اظهار کرد: برای پیدا کردن تناسب زندگی حضرت فاطمه(س) با زندگی خود ابتدا باید نسبت به حضرت زهرا (س) شناخت داشته باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت مطالعه سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) گفت: تنها زنی که می‌شود او را برای همه دوران‌ها مثال زد، حضرت زهرا (س) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در فضای رسانه‌ای امروز اتفاقی که افتاده این است که همه به دنبال دیده شدن هستند و الگوی خود را به مردم القاء می‌کنند، گفت: در رسانه امروز مخاطب مجبور است مانند آن‌ها فکر کند و به مخاطب می‌گوید برای پیشرفت و دیده شدن باید از آن‌ها الگو گرفت.

وی با اشاره به دیکتاتوری فضای رسانه‌های غربی در داخل و خارج گفت: معرفی الگو برای دختران امروز در رسانه فقط منتهی به الگوهایی است که به‌دنبال ترویج بی‌حجابی و بی اخلاقی است و حتی از معرفی چهره‌های شاخص و دانشمند زن ایرانی نیز جلوگیری می‌شود.

شعبانی با اشاره به اهداف شوم غربی‌ها در رژیم پهلوی برای به‌فساد کشیدن زن ایرانی تصریح کرد: همان بانوانی که در آن دوران به دام این حربه دشمن افتادند بعد از ۵۰ یا ۶۰ سال از آن دوران، ابراز پشیمانی از مورد ابزار قرار گرفتن توسط جریان فسادانگیز می‌کنند و این موضوع می‌تواند تجربه خوبی برای دختر امروز باشد تا راه تجربه شده را تجربه نکنند.

وی در مورد انتهای راهی که تفکر غرب برای دختر جوان امروز قرار می‌دهد، گفت: یک راه جذبه دارد اما عاقبت ندارد، یک راه شاید سختی داشته باشد اما عاقبت بخیری و سعادت و مودت و آرامش و حس زندگی دارد و شما دختران نوجوان باید راه زندگی خود را با اختیار انتخاب کنید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نیاز است انسان گاهی از نزدیک با زندگی کسانی را که ابراز خوشبختی، با خودنمایی و گناه می‌کنند، ببیند و بعد قضاوت کند، افزود: انسان باید خودش در زندگی تصمیم بگیرد و با اجبار این امر امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان با تأکید بر احترام به معلم گفت: اگر می‌خواهید در علم موفق شوید دو راه را در پیش بگیرید یک مطالعه و تحقیق و دوم احترام به معلم و استاد که راه سعادت نیز در احترام به آموزگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار