خبرهای داغ:

افتتاحیه کارگاه خیاطی در شهر بیدخون

افتتاحیه کارگاه خیاطی در شهر بیدخون
کارگاه خیاطی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) عسلویه در شهر بیدخون افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۵۷
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
 

 

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- از عسلویه، افتتاحیه کارگاه خیاطی مزین به نام شهید مدافع حرم شهید مهدی حیدری با حضور جمعی از فرماندهان ، مسئولان و بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) در آئین افتتاحیه این کارگاه ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: از ابتدای سال تا کنون اقدامات مختلفی در راستای محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی این ناحیه صورت گرفته است که از جمله مهمترین آن ها اهداء جهیزیه به زوج های جوان، اهداء بسته های کمک معیشتی و توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان و جوانان با برگزاری دوره های آموزشی بوده است.

وی افزود: ما در بسیج جامعه زنان خود شاهد حضور و فعالیت بسیجیان با مهارت های شغلی فراوانی هستیم که می‌توانند در رونق تولید کشور سهم  داشته باشند. و فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی ) را تحقق ببخشند.

افتتاحیه کارگاه خیاطی در شهر بیدخون

تاجیک تصریح کرد: فعالیت های محرومیت زدایی با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، این کارگاه خیاطی را که مزین به نام شهید مدافع حرم شهید مهدی حیدری است، راه اندازی نمودیم. تا زمینه اشتغال بانوان مستعد و توانمند این شهرستان را فراهم نماییم.

در پایان سجاد شیخیانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان عسلویه از اقدامات جهادی و خدمات ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) در شهرستان عسلویه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدردانی نمودند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار