در چلیچه برگزار شد:

آیین استقبال از شهید گمنام در چلیچه

در آستانه فرا رسیدن شهادت دخت نبی، پیکر مطهر شهید گمنام با حضور باشکوه مردم شهیدپرور و مسوولان مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۹۱
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ در آستانه فرا رسیدن شهادت دخت نبی،پیکر مطهر شهید گمنام با حضور باشکوه مردم شهیدپرور و مسوولان در حسینیه شهدای شهر چلیچه مورد استقبال قرار گرفت.

سرکار خانم عبداللهیان سخنران مراسم، در حاشیه مراسم استقبال از شهید گمنام، با تشکر از حضور پرشور مردم ولایت مدار چلیچه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت:عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

وی افزود: ما باید از شهدا کسب فیض کنیم که این شهدا هستند که به ما درس ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی می‌دهند.

عبداللهیان، ویژگی بارز شهدا را بصیرت و دشمن شناسی دانست و گفت:همین بصیرت شهدا موجب شده که در مسیر عشق به ولایت استقامت می‌کنند و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند. در طول تاریخ انقلاب همه تلاش کرده‌اند تا عظمت اسلام و انقلاب حفظ شود.

وی افزود: همیشه در صحنه‌بودن و نقش ملت و در رأس آن رهبر معظم انقلاب موجب شده که در هر حادثه‌ای افتخاری بر افتخارات نظام و ملت ایران اضافه شود.

خانم عبداللهیان، با اشاره به نسل کشی مسلمانان در فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت:باید مظلومیت مردم غزه را فریاد بزنیم، مردم آن زمان مظلومیت مولا علی علیه السلام را نشنیدند و همین باعث شد که شبانه و تنها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را غسل داد و غریبانه دفن کرد، باید فریاد مظلومیت را شنید تا انشاءالله در نهایت این فریادها، شنوای جمله‌ی « اَلا يا اَهلَ العالَم اَنَا الاِمام القائِم» باشیم.

لازم به ذکر است که در پایان برنامه با مداحی و مرثیه سرایی ،شهید گمنام را تشییع کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار