خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی عنوان کرد

لزوم رعایت تقوای سیاسی و اخلاق مداری در انتخابات

همدان-امام جمعه همدان گفت: تقوای سیاسی و مراقبت از قضاوت‌‌های بدون دلیل به همراه اخلاق مداری باید سرلوحه انتخابات پیش رو باشد.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۴۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه تقوای سیاسی و مراقبت از قضاوت‌ های بدون دلیل به همراه اخلاق مداری باید سرلوحه انتخابات پیش رو باشد، اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مراقبت از گفتارها و تهمت‌های شکننده بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: نقل قول‌های غیر واقعی و برپایه گفته‌های بی اساس در فضای سیاسی امری خلاف آموزه‌های دینی است.

امام جمعه همدان ادامه داد: در مواقعی مشاهده می‌شود برخی براساس حدس و گمان بی اساس طرح مطلب می‌کنند که منجر به لغزنده شدن فضای سیاسی انتخابات می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد منافق و دشمن در تلاش برای خدشه وارد کردن به وحدت جامعه هستند و می‌کوشند تا صدای حق شنیده نشود، افزود: جامعه‌ای که تلاش می‌کند صدای حق شنیده شود، در مسیر توحید قرار می‌گیرد.

شعبانی با اشاره به اینکه زمانی که جامعه ولی خدا را از دست داد، جریان نفاق و نفوذ تقویت می‌شود، گفت: ولایت فقیه اجرا کننده احکام الهی است و نباید فراموش کرد غفلت از ولایت در ۱۴۰۰ سال قبل منجر به شهادت اهل بیت (ع) و برادرکشی‌ها شد.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در مراسم وداع با شهدای گمنام در سطح استان همدان و دعوت از اقشار مختلف برای حضور در برنامه اصلی تشییع و تدفین پیکرهای پاک و مطهر شهدا در روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه، گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گلگون کفن وظیفه شرعی همه ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار