امام جمعه زنجان:

تحصیل و تهذیب نجات بخش کشور است

زنجان-امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و فاصله در بین متدینان هستند، افزود:در همین راستا این روز بدین نام نامگذاری شد چرا که تحصیل،تعهد و تهذیب نجات بخش کشور و راهکار مشکلات است.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۲۴
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

تحصیل و تهذیب نجات بخش کشور است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد:خداوند متعال را به خاطر قرار دادن محبت اهل بیت در دلهایمان شاکریم.
وی تصریح کرد:تبیین دفاع از دستاورد نبی اکرم (ص)، سبک زندگی فاطمی، متانت و شخصیت بزرگوار حضرت زهرا مهمترین دستاورد این ایام است.
وی با بیان اینکه پایه گذار جهاد تبیین در دفاع از حریم ولایت، رسالت و امامت بعد از رحلت پیامبر (ص) حضرت زهرا هستند، افزود:می بایست از این ایام برای توسل به اهل بیت (ع) بهره بگیریم.
امام جمعه زنجان در ادامه به ۲۷ آذرماه؛ سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح اشاره کرد وگفت: این روز به پاس تلاش‌های این شهید بزرگوار روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و فاصله در بین متدینان هستند، افزود:در همین راستا این روز بدین نام نامگذاری شد چرا که تحصیل، تعهد و تهذیب نجات بخش کشور و راهکار مشکلات است.

وی بابیان اینکه روز ۲۷ آذرماه همچنین به نام روز عاری از خشونت و افراطی گری نامگذاری شده است، گفت:دین اسلام دین مودت، مهربانی، صلح و انسانیت است.
امام جمعه زنجان بابیان اینکه امروز ابرقدرت‌ها جنایت‌های متعددی را مرتکب می‌شوند، خاطرنشان کرد:نمونه بارز آن وتوی قطعنامه سازمان ملل در محکومیت رژیم صهیونیستی توسط آمریکا در سازمان ملل بود.
وی بااشاره به راهپیمایی گسترده مردم در اقصی نقاط دنیا در حمایت از فلسطین افزود:امیدواریم با عنایت خداوند متعال به زودی شاهد نابودی و محو کامل این غده سرطانی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار